00:00
00:00

Reviews for "WhiteboardWar: ChopRaider"

really great game!

the turning in the game aint that great and if you spin the mouse wheel to make it pause when you continue the helicopter stops making sound. Other than that its a freakin sweet game!!

omg!!!

its like a flash urban strike!!!!!!!!holy shit dude this game is sooo good...reminds me of my days back playing sonic 2 hahahahaa man this id such a cool game...but yeah that fireing glicth shoulda been worked out then i woulda gave ya a 10

its awesome despite simple

this flash is hella nice... its simple yet i do like this sort for the times. good to let master chief relax for the weekend. i may be a nut but i kinda love blasting my stereo high while shooting at the turrets...

Good

I like the story line and the controls are very simple. The game itself has bad graphics but the fun gameplay makes up for that. Make more!

Good

I'm addicted to this game for some reason even though I suck at it. lol