00:00
00:00

Check out TogiraIkonoka, our latest supporter!

We're 14 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Lessons In Life 1

Share Collapse

Author Comments

Well Lessons in Life is based on true events that no one ever seems to follow in the world. I made this movie in hope that even a few people will follow the rules so they don't die horribly.

The movie is over 3000 fps it was FBF and took me 8 day's to complete.

I would like to thanks Denvish, Xionic_Demon and ClaytonMcIntosh for all there help and support without them this movie would of never happened.

Reviews


CRAP!

I give 7 star because the claymation nothing more....this video sucks.



well....

Im forced to give you a 7 because that is good for a claymation



HaHa. kool

I am into making stopmotion stuff myself ( although I haven't submitted any yet, they are crap ). How old is this movie anyway? But it is really funny and I enjoyed it alot, just gonna see if you made anymore....


PiePie responds:

Well this was my first work and not my greatest. Try looking at my more recent work such as "Life As A Dreamer". Hmm good luck on your SM journey only my word of advice is to learn flash and incorparate it with your movies. Look at my newest work to see what I mean.


Fantastic!

That got a whole heap of laughs out of me.

Originally I was looking for flash movies with music made from Bounce3 and I stumbled across your claymation and I totally loved it.

Fantastic,
Death By Hugs


PiePie responds:

This is old but im glad you liked it! Yes B0UNC3 really does make some awsome music.


yeah !!!

Way to go that was a great clay movie. The idea of lesson in life is very good.

But I don't like the different clay guy , they are so pointless like stick flash. Why would'nt you make more effort on your clay character ? It would look better.

Also maybe it be better with music AND sound . And some music didnt fit well.

I like the interaction you have gotten to your flash. Some asteroid on the loader screen , Able to choose scene, replay button. Thats good.

I laughed several time in the movie especially at the end with the dumbell. This was a good work of animation.

I saw your hand once ahah ^^


PiePie responds:

Well I am bad at art I could hardly write on paper so I try to keep it basic. Im glad you found it funny for such a old movie and yes the hand did take some points off.

Yup this is the movie that started it all.

If you want to see my best movie go see Life as A Dreamer there are no good special effects but the actualy claymation is good.

Click on an icon to vote on this!