Be a Supporter!

dutch ppl club

• 405,891 Views
  • 19,529 Replies
New Topic
nXXt
nXXt
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 11:17 AM

At 3/20/05 11:16 AM, Auz wrote: Hoeveel leden heeft deze club eigenlijk??

Geen flauw idee en ik ben te lui om te tellen.

Auz
Auz
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 56
Movie Buff
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 11:27 AM

btw: Ajax-PSV 0-4 , Blind's eerste wedstrijd as trainer tering.

[Forum, Portal and Icon Mod]
Wi/Ht? #36 // Steam: Auz
The Top 100 Reviewers List (Last updated: 12 July 2014)

BBS Signature
D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 11:28 AM

At 3/20/05 11:12 AM, -0706- wrote: Ja man. Ze traptje me bijna in elkaar. Ik scheet em bijna.

Je moet toch altijd oppassen met die kleine kinderen.

En ik denk dat alles nu wel wat normaaler wordt weer. De mods zullen af en toe kijken, wat wel goed is, maar ik denk niet dat ze ons heel erg op onze aars gaan zitten en daardoor snel bannen =)

Als we niet gaan spammen ofzo zal dat idd wel gebeuren.

Geen idee. We zijn al heel lang geleden gestopt met bijhouden.

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 11:34 AM

Ik geloof iets in de 50 - 60.
Maar een klein deel is nog echt actief.

Yoow
Yoow
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 11:42 AM

Damn. Gisteravond was... Bezopen.

EviLudy
EviLudy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 12:07 PM

At 3/20/05 11:42 AM, Yoow wrote: Damn. Gisteravond was... Bezopen.

lol yoow dat viel wel mee.
Jij bent zeker nadat ik em vanochtend was gesmeerd weer lekker je nest in gedoken eh?

Swing a Little more!
.. ROCK OUT!

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 12:19 PM

At 3/20/05 12:07 PM, EviLudy wrote: lol yoow dat viel wel mee.
Jij bent zeker nadat ik em vanochtend was gesmeerd weer lekker je nest in gedoken eh?

Was het leuk?

EviLudy
EviLudy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 12:22 PM

At 3/20/05 12:19 PM, Zendra wrote: Was het leuk?

Was ee noptreden van de band van zn oom in het cafe in zijn dorp. Ik denk echt we krijgen een of andere boeren band maar et was zwaar kicke.

Swing a Little more!
.. ROCK OUT!

BBS Signature
D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 01:14 PM

At 3/20/05 12:22 PM, EviLudy wrote: Was ee noptreden van de band van zn oom in het cafe in zijn dorp. Ik denk echt we krijgen een of andere boeren band maar et was zwaar kicke.

Das mooi.

Kwas net leuk in de tuin zand tussen de tegels aan het vegen. We hebben afgelopen zomer de tuin laten verbouwen, daardom moest er weer zand tussen de tegels, alleen verzakt dat zand steeds, zodat je na een paar dagen weer kan beginnen.

BBS Signature
DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 01:34 PM

LOL! Ben clanloos op CoD, ben eruit gestapt, in de 4 dagen dat ik eruit ben, ben ik al door 9 clans benaderd, LOL

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 01:57 PM

At 3/20/05 01:34 PM, -DareDevilGuy- wrote: LOL! Ben clanloos op CoD, ben eruit gestapt, in de 4 dagen dat ik eruit ben, ben ik al door 9 clans benaderd, LOL

lol. Ben je zo goed dan? Is CoD zo leuk dan? Moet ik ook eens 'kopen.

lol, De sex pistols maake best lache muziek. Ik hou van muziek, ik weet niet waarom ik vroeger nooit naar muziek luisterde....

Yoow
Yoow
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:00 PM

At 3/20/05 01:57 PM, -0706- wrote: ik weet niet waarom ik vroeger nooit naar muziek luisterde....

daar was je toen te klein voor?

Yoow
Yoow
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:02 PM

At 3/20/05 12:07 PM, EviLudy wrote: lol yoow dat viel wel mee.

Het viel ook wel mee maar ik kan voelen dat ik tog wat alcohol geconsumeerd heb.

ja :)

schlemiel-minded
schlemiel-minded
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:09 PM

At 3/20/05 01:14 PM, D34M0N wrote: verzakt dat zand steeds, zodat je na een paar dagen weer kan beginnen.

das kut, stamp je je zand wel goed aan?

At 3/20/05 10:59 AM, D34M0N wrote:
lekker flamen met mods.
niet echt slim om een gevecht te beginnen die je niet kan winnen.

als je mods zo hard ownt peren ze m echt wel. Als ze zich heel hard schamen locken ze je club niet. geloof me: zo hebben we in het NGA onze club meerdere malen gered. Dobio durfde niets meer aan het eind.

laten we het maar niet over voetbal hebben.
en vooral niet over scheidsrechters.

Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:12 PM

At 3/20/05 02:00 PM, Yoow wrote:
At 3/20/05 01:57 PM, -0706- wrote: ik weet niet waarom ik vroeger nooit naar muziek luisterde....
daar was je toen te klein voor?

lol, Nee.

Al vind ik 11 jaar oude kindjes die nirvana leuk vinden wel een beledeging ja.

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:19 PM

At 3/20/05 01:57 PM, -0706- wrote:
At 3/20/05 01:34 PM, -DareDevilGuy- wrote: LOL! Ben clanloos op CoD, ben eruit gestapt, in de 4 dagen dat ik eruit ben, ben ik al door 9 clans benaderd, LOL

Ben niet supergoed, maar wel aardig op niveau, komt vooral omdat ik het al vet lang speel, en ja, CoD ownt, heel hard, maar als ik jou was, zou ik ff wachten, binnenkort komt namelijk CoD 2 uit

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:26 PM

At 3/20/05 02:19 PM, -DareDevilGuy- wrote:
At 3/20/05 01:57 PM, -0706- wrote:
Ben niet supergoed, maar wel aardig op niveau, komt vooral omdat ik het al vet lang speel, en ja, CoD ownt, heel hard, maar als ik jou was, zou ik ff wachten, binnenkort komt namelijk CoD 2 uit

Ik ownde wel met UT2004. Maar ik zag het nut niet van de heletijd het zelfde doen. CoD lijkt me leuk, maar nu is het al 'oud'. En jammer dat er een CoD2 komt. Meestal zijn vervolgen zwaar kut =)

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:29 PM

At 3/20/05 02:26 PM, -0706- wrote: Ik ownde wel met UT2004. Maar ik zag het nut niet van de heletijd het zelfde doen. CoD lijkt me leuk, maar nu is het al 'oud'. En jammer dat er een CoD2 komt. Meestal zijn vervolgen zwaar kut =)

Nee, deze is hetzelfde concept (lol @ moeilijk woord), maar alleen met betere graphics, en UT2004 is HEEL anders als CoD

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:38 PM

At 3/20/05 02:29 PM, -DareDevilGuy- wrote:
At 3/20/05 02:26 PM, -0706- wrote: Ik ownde wel met UT2004. Maar ik zag het nut niet van de heletijd het zelfde doen. CoD lijkt me leuk, maar nu is het al 'oud'. En jammer dat er een CoD2 komt. Meestal zijn vervolgen zwaar kut =)
Nee, deze is hetzelfde concept (lol @ moeilijk woord), maar alleen met betere graphics, en UT2004 is HEEL anders als CoD

Maar dan wel 50 euris vragen voor dat spel. De meeste vervolgen zijn gewoon triest. Of precies het zelfde, of totaal anders en verneukt.

UT2004 is dan weer een uitzondering. Omdat dat gewoon perfecte fragfest is. Eigenlijk is UT2004 gewoon een uitbreiding op UT, bijna het zelfde. Maar daar hou ik van. Onrealisitsch gefrag. Lekker.

Maar mischien vind ik CoD ook wel leuk. Battleflied 2 ga ik denk ik wel kopen, goed dat ze nu gewoon in andere tijd hebben gedaan. Van de WO2 en Vietnam shit werdt ik ziek, zo veel gedaan.

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:50 PM

At 3/20/05 02:38 PM, -0706- wrote: Maar dan wel 50 euris vragen voor dat spel. De meeste vervolgen zijn gewoon triest. Of precies het zelfde, of totaal anders en verneukt.

Ik ga CoD 2 toch wel kopen...

UT2004 is dan weer een uitzondering. Omdat dat gewoon perfecte fragfest is. Eigenlijk is UT2004 gewoon een uitbreiding op UT, bijna het zelfde. Maar daar hou ik van. Onrealisitsch gefrag. Lekker.

Mijn broer speelde het, ik vond er geen reet aan...

Maar mischien vind ik CoD ook wel leuk. Battleflied 2 ga ik denk ik wel kopen, goed dat ze nu gewoon in andere tijd hebben gedaan. Van de WO2 en Vietnam shit werdt ik ziek, zo veel gedaan.

Vietnam teveel, enige goede WOII game is gewoon CoD, punt uit

BBS Signature
swizard
swizard
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 02:52 PM

Hey allemaal , tijd niet gesproken
Wie kent sheezy art ?

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 03:28 PM

OMG! Deze kneus heeft Goat's sig gestolen! :o

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 03:38 PM

Truste <3

Morgen lekker veel lesuitval. Echt relaxt aan het eind van t jaar =)

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 04:08 PM

At 3/20/05 03:38 PM, -0706- wrote: Truste <3

Morgen lekker veel lesuitval. Echt relaxt aan het eind van t jaar =)

Ik ga ook onder de wol, trusten DPC

<3

BBS Signature
schlemiel-minded
schlemiel-minded
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 04:09 PM

At 3/20/05 04:08 PM, -DareDevilGuy- wrote: Ik ga ook onder de wol, trusten DPC

gast, het is pas 10 uur ,': |

At 3/20/05 03:28 PM, -DareDevilGuy- wrote: OMG! Deze kneus heeft Goat's sig gestolen! :o

hopeloos.
alhoewel ik nogal wat mensen ken die mijn sig hebben gekopieerd...maar da's erges anders.

schlemiel-minded
schlemiel-minded
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 04:24 PM

In amerika heeft iemand een haar baas aangeklaagd en een grote zak geld gekregen.
waarom?
omdat ze dingen opschreef en masturbeerde.
meer hierover in de daily wisdom.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 20th, 2005 @ 06:31 PM

At 3/20/05 02:02 PM, Yoow wrote: Het viel ook wel mee maar ik kan voelen dat ik tog wat alcohol geconsumeerd heb.

Toch wel veel, 2 biertjes, he?

At 3/20/05 02:09 PM, _AntiChrist_ wrote: das kut, stamp je je zand wel goed aan?

Het zand moet tussen tegels, daar valt weinig aan te stampen.

als je mods zo hard ownt peren ze m echt wel. Als ze zich heel hard schamen locken ze je club niet. geloof me: zo hebben we in het NGA onze club meerdere malen gered. Dobio durfde niets meer aan het eind.

Toch wil ik liever niet het risico lopen.

Ik denk niet dat CoD2 zo heel goed zal zijn. Er beginnen een beetje teveel schietspellen van WW2 te komen, het wordt een beetje eentonig.

Er was vanavond nog een programma over sexparkeerplaatsen, bij Undercover in Nederland. Das een best leuk programma. Daarbij gaat een verslaggever elke week illegale activiteiten enzo onderzoeken. Maargoed, ik zie best nog wel sommige mensen van deze club op zo'n parkeerplaats eindigen. Ik noem geen namen. ;)

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 21st, 2005 @ 03:02 AM

At 3/20/05 06:31 PM, D34M0N wrote:
At 3/20/05 02:09 PM, _AntiChrist_ wrote:
Toch wil ik liever niet het risico lopen.

Inderdaad. En je meende er zeker niets van. Of wel? =)

Ik denk niet dat CoD2 zo heel goed zal zijn. Er beginnen een beetje teveel schietspellen van WW2 te komen, het wordt een beetje eentonig.

Ben ik het mee eens.

Er was vanavond nog een programma over sexparkeerplaatsen, bij Undercover in Nederland. Das een best leuk programma. Daarbij gaat een verslaggever elke week illegale activiteiten enzo onderzoeken. Maargoed, ik zie best nog wel sommige mensen van deze club op zo'n parkeerplaats eindigen. Ik noem geen namen. ;)

Haha. Wat is dat dan? Een parkeerplaats met hoeren gewoon? Of dat je de eigenaar op een speciale manier moet betalen? =) Ik kijk wel eens 'reportage' weinig aan, eigenlijk gewoon expolsief maar dan wat extreemer.... Al was die gast die 10 jaar lang een lijk neukte wel grappig.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 21st, 2005 @ 05:28 AM

At 3/21/05 03:02 AM, -0706- wrote: Inderdaad. En je meende er zeker niets van. Of wel? =)

Eigenlijk wel. ;)

Haha. Wat is dat dan? Een parkeerplaats met hoeren gewoon? Of dat je de eigenaar op een speciale manier moet betalen? =)

Dat gebeurd op gewone parkeerplaatsen langs de snelweg. Soms gaan mannen zich aftrekken in de auto, als andere mensen kijken. Maar meestal gaan een paar mannen de bosjes in. Vaak lopen er een paar een beetje doelloos rond en als er eentje de struiken in gaat volgen ze. De reporter ging ook door een gat in de struiken en gelijk volgeden er 3 mannen. Een paar keer zeiden mannen van dat de reporter er zo goed uit zag en datie alle mannen zou kunnen krijgen (dat zegt denk ik aardig wat over de kansloosheid van de gemiddelde man die van parkeerplaatssex houdt). Hij had een verborgen camera. Je zag allemaal wat voor vieze dingen die mannen deden. Gelukkig was het wel gecencureerd. Heel soms is er een vrouw. De meeste mannen zeiden van dat ze getrouwd waren. Je moet echt een keer naar Undercover in Nederland kijken. Dat komt voor Reportage.

Ik kijk wel eens 'reportage' weinig aan, eigenlijk gewoon expolsief maar dan wat extreemer.... Al was die gast die 10 jaar lang een lijk neukte wel grappig.

Ik vind dat wel een leuk programma. Van die seriemoordenaars enzo. Ik kijk daar al een paar jaar elke week naar. Ik vind dat best interesante mensen die daarbij naar voren komen.

Kheb net door gekregen van dat de docent vandaag ziek is. Ben ik mooi vrij. :)
Er stond wel bij van dat het volgende week ingehaald wordt, maar dan is het pasen en kom ik dus niet, maar het zou ook kunnen dat het op een andere dag ingehaald wordt.

Ik had vandaag een best leuke droom. Er zaten een paar leuke stukken tussen en die voelden heel echt. =)
Oh, Ouren, ik denk dat ik ga proberen om je niet-fap record te verbreken. Nu al ruim een week niet meer gedaan.

BBS Signature
D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club Mar. 21st, 2005 @ 07:04 AM

Hm, tis weeres rustig hier. Sgool zeker?

BBS Signature