Be a Supporter!

dutch ppl club

• 419,502 Views
  • 19,483 Replies
New Topic
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-20 14:38:52

At 3/20/05 02:29 PM, -DareDevilGuy- wrote:
At 3/20/05 02:26 PM, -0706- wrote: Ik ownde wel met UT2004. Maar ik zag het nut niet van de heletijd het zelfde doen. CoD lijkt me leuk, maar nu is het al 'oud'. En jammer dat er een CoD2 komt. Meestal zijn vervolgen zwaar kut =)
Nee, deze is hetzelfde concept (lol @ moeilijk woord), maar alleen met betere graphics, en UT2004 is HEEL anders als CoD

Maar dan wel 50 euris vragen voor dat spel. De meeste vervolgen zijn gewoon triest. Of precies het zelfde, of totaal anders en verneukt.

UT2004 is dan weer een uitzondering. Omdat dat gewoon perfecte fragfest is. Eigenlijk is UT2004 gewoon een uitbreiding op UT, bijna het zelfde. Maar daar hou ik van. Onrealisitsch gefrag. Lekker.

Maar mischien vind ik CoD ook wel leuk. Battleflied 2 ga ik denk ik wel kopen, goed dat ze nu gewoon in andere tijd hebben gedaan. Van de WO2 en Vietnam shit werdt ik ziek, zo veel gedaan.

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club 2005-03-20 14:50:50

At 3/20/05 02:38 PM, -0706- wrote: Maar dan wel 50 euris vragen voor dat spel. De meeste vervolgen zijn gewoon triest. Of precies het zelfde, of totaal anders en verneukt.

Ik ga CoD 2 toch wel kopen...

UT2004 is dan weer een uitzondering. Omdat dat gewoon perfecte fragfest is. Eigenlijk is UT2004 gewoon een uitbreiding op UT, bijna het zelfde. Maar daar hou ik van. Onrealisitsch gefrag. Lekker.

Mijn broer speelde het, ik vond er geen reet aan...

Maar mischien vind ik CoD ook wel leuk. Battleflied 2 ga ik denk ik wel kopen, goed dat ze nu gewoon in andere tijd hebben gedaan. Van de WO2 en Vietnam shit werdt ik ziek, zo veel gedaan.

Vietnam teveel, enige goede WOII game is gewoon CoD, punt uit

BBS Signature
swizard
swizard
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-20 14:52:22

Hey allemaal , tijd niet gesproken
Wie kent sheezy art ?

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club 2005-03-20 15:28:37

OMG! Deze kneus heeft Goat's sig gestolen! :o

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-20 15:38:23

Truste <3

Morgen lekker veel lesuitval. Echt relaxt aan het eind van t jaar =)

DareDevilGuy
DareDevilGuy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 37
Audiophile
Response to dutch ppl club 2005-03-20 16:08:22

At 3/20/05 03:38 PM, -0706- wrote: Truste <3

Morgen lekker veel lesuitval. Echt relaxt aan het eind van t jaar =)

Ik ga ook onder de wol, trusten DPC

<3

BBS Signature
schlemiel-minded
schlemiel-minded
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-20 16:09:44

At 3/20/05 04:08 PM, -DareDevilGuy- wrote: Ik ga ook onder de wol, trusten DPC

gast, het is pas 10 uur ,': |

At 3/20/05 03:28 PM, -DareDevilGuy- wrote: OMG! Deze kneus heeft Goat's sig gestolen! :o

hopeloos.
alhoewel ik nogal wat mensen ken die mijn sig hebben gekopieerd...maar da's erges anders.

schlemiel-minded
schlemiel-minded
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-20 16:24:38

In amerika heeft iemand een haar baas aangeklaagd en een grote zak geld gekregen.
waarom?
omdat ze dingen opschreef en masturbeerde.
meer hierover in de daily wisdom.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-20 18:31:42

At 3/20/05 02:02 PM, Yoow wrote: Het viel ook wel mee maar ik kan voelen dat ik tog wat alcohol geconsumeerd heb.

Toch wel veel, 2 biertjes, he?

At 3/20/05 02:09 PM, _AntiChrist_ wrote: das kut, stamp je je zand wel goed aan?

Het zand moet tussen tegels, daar valt weinig aan te stampen.

als je mods zo hard ownt peren ze m echt wel. Als ze zich heel hard schamen locken ze je club niet. geloof me: zo hebben we in het NGA onze club meerdere malen gered. Dobio durfde niets meer aan het eind.

Toch wil ik liever niet het risico lopen.

Ik denk niet dat CoD2 zo heel goed zal zijn. Er beginnen een beetje teveel schietspellen van WW2 te komen, het wordt een beetje eentonig.

Er was vanavond nog een programma over sexparkeerplaatsen, bij Undercover in Nederland. Das een best leuk programma. Daarbij gaat een verslaggever elke week illegale activiteiten enzo onderzoeken. Maargoed, ik zie best nog wel sommige mensen van deze club op zo'n parkeerplaats eindigen. Ik noem geen namen. ;)

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 03:02:41

At 3/20/05 06:31 PM, D34M0N wrote:
At 3/20/05 02:09 PM, _AntiChrist_ wrote:
als je mods zo hard ownt peren ze m echt wel. Als ze zich heel hard schamen locken ze je club niet. geloof me: zo hebben we in het NGA onze club meerdere malen gered. Dobio durfde niets meer aan het eind.
Toch wil ik liever niet het risico lopen.

Inderdaad. En je meende er zeker niets van. Of wel? =)

Ik denk niet dat CoD2 zo heel goed zal zijn. Er beginnen een beetje teveel schietspellen van WW2 te komen, het wordt een beetje eentonig.

Ben ik het mee eens.

Er was vanavond nog een programma over sexparkeerplaatsen, bij Undercover in Nederland. Das een best leuk programma. Daarbij gaat een verslaggever elke week illegale activiteiten enzo onderzoeken. Maargoed, ik zie best nog wel sommige mensen van deze club op zo'n parkeerplaats eindigen. Ik noem geen namen. ;)

Haha. Wat is dat dan? Een parkeerplaats met hoeren gewoon? Of dat je de eigenaar op een speciale manier moet betalen? =) Ik kijk wel eens 'reportage' weinig aan, eigenlijk gewoon expolsief maar dan wat extreemer.... Al was die gast die 10 jaar lang een lijk neukte wel grappig.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 05:28:43

At 3/21/05 03:02 AM, -0706- wrote: Inderdaad. En je meende er zeker niets van. Of wel? =)

Eigenlijk wel. ;)

Haha. Wat is dat dan? Een parkeerplaats met hoeren gewoon? Of dat je de eigenaar op een speciale manier moet betalen? =)

Dat gebeurd op gewone parkeerplaatsen langs de snelweg. Soms gaan mannen zich aftrekken in de auto, als andere mensen kijken. Maar meestal gaan een paar mannen de bosjes in. Vaak lopen er een paar een beetje doelloos rond en als er eentje de struiken in gaat volgen ze. De reporter ging ook door een gat in de struiken en gelijk volgeden er 3 mannen. Een paar keer zeiden mannen van dat de reporter er zo goed uit zag en datie alle mannen zou kunnen krijgen (dat zegt denk ik aardig wat over de kansloosheid van de gemiddelde man die van parkeerplaatssex houdt). Hij had een verborgen camera. Je zag allemaal wat voor vieze dingen die mannen deden. Gelukkig was het wel gecencureerd. Heel soms is er een vrouw. De meeste mannen zeiden van dat ze getrouwd waren. Je moet echt een keer naar Undercover in Nederland kijken. Dat komt voor Reportage.

Ik kijk wel eens 'reportage' weinig aan, eigenlijk gewoon expolsief maar dan wat extreemer.... Al was die gast die 10 jaar lang een lijk neukte wel grappig.

Ik vind dat wel een leuk programma. Van die seriemoordenaars enzo. Ik kijk daar al een paar jaar elke week naar. Ik vind dat best interesante mensen die daarbij naar voren komen.

Kheb net door gekregen van dat de docent vandaag ziek is. Ben ik mooi vrij. :)
Er stond wel bij van dat het volgende week ingehaald wordt, maar dan is het pasen en kom ik dus niet, maar het zou ook kunnen dat het op een andere dag ingehaald wordt.

Ik had vandaag een best leuke droom. Er zaten een paar leuke stukken tussen en die voelden heel echt. =)
Oh, Ouren, ik denk dat ik ga proberen om je niet-fap record te verbreken. Nu al ruim een week niet meer gedaan.

BBS Signature
D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 07:04:34

Hm, tis weeres rustig hier. Sgool zeker?

BBS Signature
Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 07:33:50

At 3/21/05 05:28 AM, D34M0N wrote:
At 3/21/05 03:02 AM, -0706- wrote: Inderdaad. En je meende er zeker niets van. Of wel? =)
Eigenlijk wel. ;)

Ohja, de mods hebben vertaal-dingen he ;)

Haha. Wat is dat dan? Een parkeerplaats met hoeren gewoon? Of dat je de eigenaar op een speciale manier moet betalen? =)
Dat gebeurd op gewone parkeerplaatsen langs de snelweg. Soms gaan mannen zich aftrekken in de auto, als andere mensen kijken. Maar meestal gaan een paar mannen de bosjes in. Vaak lopen er een paar een beetje doelloos rond en als er eentje de struiken in gaat volgen ze. De reporter ging ook door een gat in de struiken en gelijk volgeden er 3 mannen. Een paar keer zeiden mannen van dat de reporter er zo goed uit zag en datie alle mannen zou kunnen krijgen (dat zegt denk ik aardig wat over de kansloosheid van de gemiddelde man die van parkeerplaatssex houdt). Hij had een verborgen camera. Je zag allemaal wat voor vieze dingen die mannen deden. Gelukkig was het wel gecencureerd. Heel soms is er een vrouw. De meeste mannen zeiden van dat ze getrouwd waren. Je moet echt een keer naar Undercover in Nederland kijken. Dat komt voor Reportage.

Komt het voor reportage? Dan moet ik dat ook een kijken... Volgens mij heb ik er wel eens iets van gezien maar dan met afpersing iets. Het klinkt wel leuk, om te zien hoe ziek veel mensen zijn in dit schijnbaar nette land.

Ik kijk wel eens 'reportage' weinig aan, eigenlijk gewoon expolsief maar dan wat extreemer.... Al was die gast die 10 jaar lang een lijk neukte wel grappig.
Ik vind dat wel een leuk programma. Van die seriemoordenaars enzo. Ik kijk daar al een paar jaar elke week naar. Ik vind dat best interesante mensen die daarbij naar voren komen.

Ja. Veel serie moordernaars zijn hoogbegaaft of iets dergelijks. Niet dat het echt goed is wat ze doen =)

Kheb net door gekregen van dat de docent vandaag ziek is. Ben ik mooi vrij. :)
Er stond wel bij van dat het volgende week ingehaald wordt, maar dan is het pasen en kom ik dus niet, maar het zou ook kunnen dat het op een andere dag ingehaald wordt.

Vrij zijn was alleen leuk op de basis school. Ook op de middelbare zijn er altijd wel dingen in te halen.

Ik had vandaag een best leuke droom. Er zaten een paar leuke stukken tussen en die voelden heel echt. =)

Ik droom te weinig. Dromen is cool.
Als je wil dromen moet je eigenlijk je wekker zetten en dan nog een uur doorslapen. Dan droom ik tenminste het meest.

Oh, Ouren, ik denk dat ik ga proberen om je niet-fap record te verbreken. Nu al ruim een week niet meer gedaan.

Zozo. Ik had 3 weeken en 3 dagen gehaalt. En nu doe ik het alleen nog maar in het weekend ^^

En ja, sommige van ons moeten gewoon naar school =) Wel veel lesuitval ^^

Hoohah
Hoohah
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 07:44:25

At 3/21/05 07:04 AM, D34M0N wrote: Hm, tis weeres rustig hier. Sgool zeker?

Ik ben al uit (En unbanned :))
De hele week uit om 12:05

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 08:10:03

Het is weer eens lekker weer. Ik ga denk ik maar even met de laptop buiten zitten, zodat ik ook nog op Newgrounds kan kijken. :)

Chill, niet waar? ;)

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 08:30:07

At 3/21/05 07:33 AM, -0706- wrote: Ohja, de mods hebben vertaal-dingen he ;)

Ik heb niks gezegd wat niet mag. Bovendien gedraag ik me tegenwoordig bijna nooit fout. ;)

Komt het voor reportage? Dan moet ik dat ook een kijken... Volgens mij heb ik er wel eens iets van gezien maar dan met afpersing iets. Het klinkt wel leuk, om te zien hoe ziek veel mensen zijn in dit schijnbaar nette land.

Alleen Hart van nederland zit nog tussen Reportage en Undercover in Nederland. En het is idd leuk om te zien. :)

Ja. Veel serie moordernaars zijn hoogbegaaft of iets dergelijks. Niet dat het echt goed is wat ze doen =)

Op een of andere manier kan ik me soms best wel vinden in seriemoordenaars.

Vrij zijn was alleen leuk op de basis school. Ook op de middelbare zijn er altijd wel dingen in te halen.

Bij de universiteit wordt dat alleen nog maar erger. Dan plannen ze een inhaal college ook nog eens vaak op genaaide tijden.

Ja klopt. Ik vind het ook leuk als je in je droom weet dat het een droom is. Dan ga ik vaak willekeurige mensen doodschieten of verkrachten enzo, want dat heeft dan verder toch geen consequenties.

Als je wil dromen moet je eigenlijk je wekker zetten en dan nog een uur doorslapen. Dan droom ik tenminste het meest.

Ik heb dat ook soms.
Nog iets over dromen: als ik wakker wordt gemaakt terwijl ik droom, ben ik altijd erg moe.

Zozo. Ik had 3 weeken en 3 dagen gehaalt. En nu doe ik het alleen nog maar in het weekend ^^

Dan moet ik het nog 2 weken en 2 dagen volhouden. :)
Ik heb vaak dat als ik het een tijdje niet doe, dat ik dan beloond wordt met fijne dromen. =)

Tja dat heb je soms. Wel fijn voor je dat er zoveel uit viel.

At 3/21/05 08:10 AM, Zendra wrote: Het is weer eens lekker weer. Ik ga denk ik maar even met de laptop buiten zitten, zodat ik ook nog op Newgrounds kan kijken. :)

Chill, niet waar? ;)

Das wel handig aan een laptop. Ik haat deze tijd van het jaar. Kutlente. Ik kan niet wachten totdat het weer herfst is.

BBS Signature
Goatpower
Goatpower
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 25
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 08:41:13

At 3/20/05 01:57 PM, -0706- wrote: lol, De sex pistols maake best lache muziek. Ik hou van muziek, ik weet niet waarom ik vroeger nooit naar muziek luisterde....

Ja, inderdaad. Meeste mensen haten ze omdat ze vroeger 'sellouts' waren.

At 3/20/05 03:28 PM, -DareDevilGuy- wrote: OMG! Deze kneus heeft Goat's sig gestolen! :o

Als je ze een beetje vergelijkt is er toch een beetje verschil. ;)

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 08:50:05

At 3/21/05 08:30 AM, D34M0N wrote: Das wel handig aan een laptop. Ik haat deze tijd van het jaar. Kutlente. Ik kan niet wachten totdat het weer herfst is.

Ik vindt het wel chill. Straks weer lekker zwemmen, en bikini's spotten. Heerlijk. Koud biertje erbij. Chill.

schlemiel-minded
schlemiel-minded
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 08:56:13

At 3/21/05 08:41 AM, Goatpower wrote: Ja, inderdaad. Meeste mensen haten ze omdat ze vroeger 'sellouts' waren.

wtf? sellouts? mis ik hier wat?

vandaag heb ik het voor elkaar gekregen om onze engels examenbrieven cijfers waarbij we zo genaait zijn, te laten herzien door een andere leraar. De leraar is vet relax en ik kan ook goed met m opschieten.
Tegen de schenen schoppen werkt.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 08:59:56

At 3/21/05 08:50 AM, Zendra wrote: Ik vindt het wel chill. Straks weer lekker zwemmen, en bikini's spotten. Heerlijk. Koud biertje erbij. Chill.

Ik hou niet van zwemmen. En bier kan je ook in de winter drinken.

At 3/21/05 08:56 AM, _AntiChrist_ wrote: Tegen de schenen schoppen werkt.

Lol.

BBS Signature
schlemiel-minded
schlemiel-minded
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 09:03:10

At 3/21/05 08:59 AM, D34M0N wrote: Ik hou niet van zwemmen.

zwemmen -> vrouwen in bikinis + de macho uithangen + meisjes pesten door ze in het water te gooien +etc -> ubermogelijkheid om te versieren.

B is gezakt naar 3.13...terwijl ik het net heel langzaam naar 3.14 (iedere dag 0.02 erbij) had gestemt : (

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 09:08:44

At 3/21/05 08:59 AM, D34M0N wrote: Ik hou niet van zwemmen. En bier kan je ook in de winter drinken.

Maar in de zomer is een koud biertje het lekkerst. :)

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 09:22:19

At 3/21/05 09:03 AM, _AntiChrist_ wrote: zwemmen -> vrouwen in bikinis + de macho uithangen + meisjes pesten door ze in het water te gooien +etc -> ubermogelijkheid om te versieren.

Ik hou niet van water. Met douchen en in de regen wordt ik al nat genoeg. En er zijn genoeg mogelijkheden om te versieren.

B is gezakt naar 3.13...terwijl ik het net heel langzaam naar 3.14 (iedere dag 0.02 erbij) had gestemt : (

Bedankt voor het zeggen:
Thanks for voting, D34M0N!
Your experience points gave you a voting power of 6.62 votes. Your blam and protection points gave you an additional 30% of your experience power, meaning that your total vote power was worth 8.60 votes!

The more experience points you have combined with BLAM and PROTECTION points, the more your vote is worth!

You gave this entry a 0, lowering its score from 3.1347 to 3.1344!

At 3/21/05 09:08 AM, Zendra wrote: Maar in de zomer is een koud biertje het lekkerst. :)

Alcohol gaat er bij mij altijd in. :)
En in de winter is wodka lekkerder, want dan krijg je het aangenaam warm.

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 09:53:15

At 3/21/05 09:22 AM, D34M0N wrote: Alcohol gaat er bij mij altijd in. :)

Ja, en dat drink ik dus niet in de zomer, hé. ;)

Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 09:58:25

At 3/21/05 08:30 AM, D34M0N wrote:
At 3/21/05 07:33 AM, -0706- wrote: Ohja, de mods hebben vertaal-dingen he ;)
Ik heb niks gezegd wat niet mag. Bovendien gedraag ik me tegenwoordig bijna nooit fout. ;)

Bijna nooit =) Bijna.
Ik haat mods. Me afzetten tegen autoriteit is een normale fase van mijn puberteit he :)

Alleen Hart van nederland zit nog tussen Reportage en Undercover in Nederland. En het is idd leuk om te zien. :)

Ik haat hart van nederland. Niet het programma, maar het feit dat ze het ergens tussen doen (films >: ( ) omdat er anders gewoon geen hond kijkt.

Op een of andere manier kan ik me soms best wel vinden in seriemoordenaars.

lol. Dat klinkt nogal ziek. Maar ik ook wel, natuurlijke selectie, Baby.

Bij de universiteit wordt dat alleen nog maar erger. Dan plannen ze een inhaal college ook nog eens vaak op genaaide tijden.

lol, om je extra te naaien =)
maar aan de andere kant is op kamer wonen (ga ik doen) wel veel privacy... Hehe ^^

Ja klopt. Ik vind het ook leuk als je in je droom weet dat het een droom is. Dan ga ik vaak willekeurige mensen doodschieten of verkrachten enzo, want dat heeft dan verder toch geen consequenties.

WTF!!!1!!1!1 Kan jij dat? gvd ik ben jaloers. Ik heb een keer besteft dat ik droomde, en toen was ik 8 en had een nachtmerrie. Gvd, ik droom nooit meer <=*( Ik wil dromen... en mensen verkrachten.

Ik heb dat ook soms.
Nog iets over dromen: als ik wakker wordt gemaakt terwijl ik droom, ben ik altijd erg moe.

Volgens mij droom je juist in een paar seconden veel tijd. En je onthoud alleen het laatste. Dus: Als je wakker wordt gemaakt, mischien dat je dan in enkele seconden droomt... (en het lijkt langer)

Dan moet ik het nog 2 weken en 2 dagen volhouden. :)
Ik heb vaak dat als ik het een tijdje niet doe, dat ik dan beloond wordt met fijne dromen. =)

Lol. Ik droom niet, dus ik wordt ook niet met zulke droomen beloont <=*( Arme gehandicapte ik.

Tja dat heb je soms. Wel fijn voor je dat er zoveel uit viel.

At 3/21/05 08:10 AM, Zendra wrote: Het is weer eens lekker weer. Ik ga denk ik maar even met de laptop buiten zitten, zodat ik ook nog op Newgrounds kan kijken. :)

Chill, niet waar? ;)
Das wel handig aan een laptop. Ik haat deze tijd van het jaar. Kutlente. Ik kan niet wachten totdat het weer herfst is.

Lol. Ik vind het fucking lekker.
Ik kan niet wachten tot het zwembad open gaat en ik mijn hawte sixpack kan laten zien =D
lolnee <=/ Ik doe trouwens wel push-ups ^^ ik kan er 40 achter elkaar =)

Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 10:05:48

At 3/21/05 08:41 AM, Goatpower wrote:
At 3/20/05 01:57 PM, -0706- wrote: lol, De sex pistols maake best lache muziek. Ik hou van muziek, ik weet niet waarom ik vroeger nooit naar muziek luisterde....
Ja, inderdaad. Meeste mensen haten ze omdat ze vroeger 'sellouts' waren.

Ohja? Wist ik niet. Metallica is ook een sellout =)

Als je ze een beetje vergelijkt is er toch een beetje verschil. ;)

En ach, zo geniet iemand anders er ook nog van ^^ Niet alsof je naam erin staat.

At 3/21/05 09:03 AM, _AntiChrist_ wrote:
At 3/21/05 08:59 AM, D34M0N wrote: Ik hou niet van zwemmen.
zwemmen -> vrouwen in bikinis + de macho uithangen + meisjes pesten door ze in het water te gooien +etc -> ubermogelijkheid om te versieren.

1) Goths horen niet te zwemen, dan gaat hun make-up af, en ze zijn wit als sneeuw =) <3
2) Wtf, meisjes in het water gooien? Ik durf ze niet eens aan te raken =D
Maar ik ga wel zwemmen. Niet geschoten.... ;)

At 3/21/05 09:22 AM, D34M0N wrote: Ik hou niet van water. Met douchen en in de regen wordt ik al nat genoeg. En er zijn genoeg mogelijkheden om te versieren.

omfg! I <3 water. Ik heb ook 7 jaar ofzo op zwemmen gezeten. En gewoon die vrijheid van water -^_^-

Bedankt voor het zeggen:
You gave this entry a 0, lowering its score from 3.1347 to 3.1344!

Go you! <3
Ga ik ook doen =)

At 3/21/05 09:08 AM, Zendra wrote: Maar in de zomer is een koud biertje het lekkerst. :)
Alcohol gaat er bij mij altijd in. :)

Hehe, fucking dronkenlappen ^^

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 10:16:41

At 3/21/05 09:58 AM, -0706- wrote: Lol. Ik vind het fucking lekker.
Ik kan niet wachten tot het zwembad open gaat en ik mijn hawte sixpack kan laten zien =D
lolnee <=/ Ik doe trouwens wel push-ups ^^ ik kan er 40 achter elkaar =)

Inderdaad. De kranten doen met dit weer is best lekker. :)

At 3/21/05 10:05 AM, -0706- wrote: Hehe, fucking dronkenlappen ^^

D34MON is nog de grootste hoor! :o

EviLudy
EviLudy
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 10:20:39

At 3/20/05 06:31 PM, D34M0N wrote: Toch wel veel, 2 biertjes, he?

Yoow had er 12 op. Maar zoals een jongen in onze klas al zei, je kan er vergif op innemen dat het daar bij de Ridder alleen de eerste paar glazen puur bier is.

----

Dit weer = Orgasmic.

Swing a Little more!
.. ROCK OUT!

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 10:23:22

At 3/21/05 10:20 AM, EviLudy wrote: Dit weer = Orgasmic.

Naja, in enige zin wel ja. Haha. :)
Het is heerlijk!

Als het straks warmer is lekker naar Strandheem (een meer in de buurt, met een strand). Dat is daar altijd zo chill.

dyluck89
dyluck89
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-21 10:31:53

yeah nederland
kaaskoppen united