00:00
00:00

Our goal is for Newgrounds to be ad free for everyone! Become a Supporter today and help make this dream a reality!

C3: The Puddle

Share Collapse

Author Comments

The C stands for comic. This is a 6 framer! Please check out the first 2 EO comics too.

I'm thinking about calling the comic series "The Adventures of the EO Skater", but we'll see.

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

haha

that damn puddle!

well

the art was good, but it was too short, so the story can't expand.

Hmm...

Decent enough art work. Problem being your story line was so simple, these people looked too deep and thought it was too complex, thus going straight over their heads. Good luck on future material.

um ok

i didn't really get the point of that. except for a puddle being a butthole. that's about what i got

um i dindt really get it

:P im kinda slow but i didnt get the joke..theres this puddle..he goes on a plane..and he crashes into a skate park? um :/ well neways if ur gonna make a comic make a forward/back thing and not just a forward

Credits & Info

Views
10,240
Faves:
3
Votes
16
Score
2.06 / 5.00

Uploaded
Aug 26, 2002
4:52 PM EDT
  • Daily 2nd Place August 26, 2002