00:00
00:00

Check out hopesforall, our latest supporter!

We're 14 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

The Blob Fight

Share Collapse

Author Comments

hey guys ..well last submission didnt make the cut...obviously cuz it was like 3 seconds long lol but this one is like 15secs long lol idk but hopefully it makes it..if not then back to the drawing board..but thats that soo ty for watching and again

NEWGROUND #1 -_-

Reviews


YAY

YAY its here, this is awesome, this is gonna rock. Is what a thought, AND it did!!
Make more cause this cool 10/10 5/5


People find this review helpful!
funnyboy0409 responds:

lol thanks dood ..and dont you worry ..they'll just keep gettin better and better with more practice and ideas tho soo ty


here's a good idea

put some effort into your animations because a 15 second animation aint gonna be good


funnyboy0409 responds:

lol JUST TO LET EVERYONE KNOW ....OF COURSE I KNOW ANIMATIONS ARNT SUPPOST TO BE 15SECS LONG DUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IM JUST TRYING IT OUT TO GET TIPS ON THINGS BESIDES A TIME LIMIT OK?

but thank yoou for letting me know .....yea i think your an ass but your an ass with reason...so for that i will try harder ...maybe next time you should have a comment like the guy under you cuz he listed wat i needed to improve on...you tho.....yea ..but ty again k ass guy ....11111111111111


A very interesting animation...

...interesting indeed.

Here's how I see it:
-You have the load-and-play menu, and the replay menu, which is good.
-The art has a nice individuality.
-Very little sound effects. The only one was that fart. The fight scene needed some background music.
-And speaking of the fight scene, it was way too short and uninteresting.
-I didn't get the fart joke, sorry.
-The pace of the flash was too way too fast. Slow down!

Overall, other than the art and the menu, everything else needs some major improvement.


People find this review helpful!
funnyboy0409 responds:

thank you for ur respond ...from this i will definitly grow and make scenes longer and yes i will work out the audio problems ....but thank you for ur honesty

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
2,792
Votes
264
Score
2.02 / 5.00

Uploaded
Apr 4, 2009
10:12 PM EDT
Genre
More Movies