00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme
Upgrade Your Account!

Hi! I’m here waving at you this weekend because we’re hoping to continue to move Newgrounds away from ads. If you have $3 per month or $25 per year to spare, please consider becoming a Supporter today!

ninja fight crazeh

Share Collapse

Author Comments

umm...yeah...this is an AWESOME stick fight interactive movie

oh yeah this is my 3rd flash :D

NOTE: when the button pops up u gotta click it fast :P, click alot when u see teh button :D
The flash ends with a dragon ball Z Lazur lol :P

NOTE 2: yeah..u gotta be ninja

Got Ninja?

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

not bad....

could be a bitlonger/ but its not the worst i seen so ya.... your good.

ps: i cant do flash worth shit. oO

kinda normal to me

yea stick battle unless are done in some epic way look kinda normal fights sorry but people have been whoring stick battle and now there is a line that is dividing stick animations *no pun intended*

well..

Change the color of a stick man so we know who's who. Maybe add a background, The Buttons had some issues. But i really like that it interacts with the player.

Too Short

It was awfully short, and that play button had some issues, make the next one longer and with a working button.
3/5
4/10

TEKUHASHI responds:

dude read the description,

the flash ends with a dragon ball Z lazur lol :P

Poor Quality

I have always been a fan of the stickman fight scenes but this was different. First off, I think a little more quality needs to go into your start up screen because I pressed the button almost 30 times so it was pretty much by luck I got to see it. Also, you might consider adding a little plot and more fight scenes. Hope the review helps.

TEKUHASHI responds:

should i put teh NG loader on it?