00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

staticomics just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

desert fight

Share Collapse

Author Comments

I usually make animations with full-body now. But I am submitting this first because I think it would be better to submit my flashes in correct order. I think that this was my first full-body animation(there is a small part of it near the end).

EDIT: this isn't my first animation. I have made many crap (and some good) animations before this but this is the first one for which I added sound. So I submitted this one.

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Wow!

For a first-timer, this is excellent! If you plan on refining this, maybe add in some music and flesh out the sounds and animations a bit more? Well done!

shaheen92 responds:

thank you. I had forgot to add this in my description ,but this isn't my first animation. I have made many crap (and some good) animations before this but this is the first one for which I added sound. So I submitted this one. I'm really bad at selecting music ,so I decided not to add any. I currently have no plans on refining it as I'm making other animations now.
Thanks for your review and score.

it was good

it ran pretty smooth ,and it had really,really good sound fx.they were my favorite part. i look forward to seeing some more of your animations.

shaheen92 responds:

Thank you very much. I'll be submitting some new animations pretty soon.

Pretty good.

At first I thought is was gonna be just another noob fbf stick fight but i was surprised. The only thing is, its a little choppy, but i still like it. Nice one.

shaheen92 responds:

glad you liked it

I like it .. .but it is alidel lame to go on the!!

Topp score it is not thet goodxd

shaheen92 responds:

yeah, its a little old.

short but cool

ummm... .well lol?

shaheen92 responds:

thanks

Credits & Info

Views
3,390
Votes
5
Score
3.10 / 5.00

Uploaded
Sep 25, 2008
7:55 AM EDT