00:00
00:00

Thank you LnL for supporting NG!

We're 10 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Clock Day Short Shorts II

Share Collapse

Author Comments

Meet Strawberry Clock, Grandfather Clock and Leek Clock on this year's clock day! (part 2) <3

Reviews


Hahahaha.

I don't know if this was because it was just you, but I lol'ed at this submission. It was funny, and had some comic genius to it, even if the file size seemed a bit excessive. The audio was a bit dull in some parts, which made it kinda' crappy I think, but overall some nice work.


Mechabloby responds:

i'm tellin mommy


I am in awe part 2

God, what else can I say?!

Love you, love your work, love everything about this, it's like sexy cool and sexy.

Marry me ok.


Mechabloby responds:

you ginger bar steward


Woooo hell yeah!!

Haha I enjoyed that part with GrandfatherClock quite a bit. I knew who it was once I saw the clock xD he is really a nice guy lol but another great Clock Day Short Shorts. I had no clue you made another. Anyway this one was great. I vote 5. Nice ending too lol. TIME TO HIT SUBMIT REVIEW!!


Mechabloby responds:

i thought i showed you this one, meh.

grandfather clock's mum is a legend, seriously SHE'S FUCKIN ACE <333


Silly.

The start of it the whole introy newgrounds preloadery thingy wahtever hurt my eyes : (
Silly shorts again. And damn your voice is good and works for things.
Your an old fart >:(
<3


Mechabloby responds:

sorry about the intro, but thanks about the voice compliment D;

<3


meh

an average dose of clocking but nothing special consider working on the voice a bit


Mechabloby responds:

WHOOOOOOAAAA

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
5,293
Votes
338
Score
3.93 / 5.00

Uploaded
Aug 15, 2008
11:25 AM EDT
Genre
Comedy - Parody
Tags