00:00
00:00

Mario twa the movie

Share Collapse

Author Comments

-----------THIS IS THE MOST RANDOM SHIT EVER MADE!--------------------

Mario is here in 3 whole minutes off crazy flash adventure whit mushroom storms talking blocks and the destrucktion off mankind. sound used army, war machine and megaman x3 introstage remix

Reviews


LOL

I liked the mix of sprites and handdrawn (especially the newgrounds fighter planes) and good music and animation. I think a lot of effort was in this. And what is up with that ending tho?


Figter responds:

I have no idea man...annyway thx for review


LOL BAD

The Mario Sprites were good, i liked how you made the NG planes, the vehicles, the buildings, the music was good, but why did you fucking did that for no actual reason? Plus the ending was BULLSHIT!


Figter responds:

well i got a HEEEELLLlots off free time right now


1337

Awesome


Figter responds:

Jepp


ummm?

1st...did u say Sweden was a continent? story line was good but, It just didn't seem to have a lot of work put into it, ya know?


Figter responds:

Hehe...i was bored u know


yeah dude fuck yeah!

This is why I got into flash.

Goodwork


Figter responds:

thanks man

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
5,883
Faves:
2
Votes
315
Score
3.09 / 5.00

Uploaded
May 6, 2008
3:14 PM EDT
Genre
More Movies