00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

TheJ-Pro just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Flash for dummies

Share Collapse

Author Comments

Well, this took me only two days and it's my first drawn flash submitted. I thought about including a bonus scene but, I think it's better later.. I wanted to finish this crap. Hope you enjoy it..

Hey, a question.. Is still available change users name?

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

great job!!!

you are so awesome :D

sweet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sweet :)

Kde777 responds:

Thank you. you made me cry

lol

DAMN IT IS HARD TO DO FLASH!!

Your Surfing on Google.com.ar

Lol your dream as Tom fulp as com to your house.
and your have only making a animation with only two frame
a mi me gustava este animation ''Good Job''

Kde777 responds:

Hahaha you catch me, yes I'm for Argentina xD. Glad you like it

nice

you reviewed me so i guess i'll review you... and for some one who just got a video BLAMMED yesterday flash is not easy becomes an understatement lol nice work

Kde777 responds:

Hahah see? I'm right.. but so many flashes are blammed everyday.. that's because people don't put work on it.. YOU GOTTA WORK HARD SON!!!!!!!!!!!

Credits & Info

Views
6,621
Faves:
11
Votes
14
Score
4.31 / 5.00

Uploaded
Jan 24, 2008
6:03 PM EST