00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Someone gifted pictocat supporter status!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

That twitching feeling

Share Collapse

Author Comments

Haha!! I am a bumble bee! I made this movie out of the agression I had for an actual twitch that I had in my side for a constant 4 days. It wouldn't go away! Arrghhhhh... Well, I decided to make this movie and inform anybody else about this phenomenon. It's a true story! Yep, all true!

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

funny

lol, that wuz ok, actually, great, screw otha peeps, they dont appreciate random, good job!!!

Dun Like it

I don't get it. The guy thinks there's some little guy inside his gut poking him? Then, he decides to stab himself repeatedly in the head with a knife to get rid of him? Of course, then the animation just abruptly stops, removing any hope that you may save this film with some good old fashioned unnecessary blood and gore. No offense, guy, but the illustration is worse than my 7 year old son can do on his Magna-doodle, the voices are just some text reading software you did, and the effects are crap. You set up us the bomb. All my blam are belong to this.

?!?!?! WHAT THE HELL

I have NO clue as to what I just watched but, I liked it. I don't know why but, I liked it. I just gave it a 4. May your future work be just as pointless and without focus as this one. GOOD JOB.

WTF

ill give you credit for trying to recover but personally if you start an idea finish it dont jump to some other crap you should have made a second flash with the other crap

Haahaahaahaa.......heehee... . . . giggle.

Oprah, thats great. I love it, but try to make one witha better storyline.

Credits & Info

Views
5,509
Faves:
3
Votes
16
Score
3.25 / 5.00

Uploaded
Jan 5, 2002
5:18 PM EST