00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Taxman2A just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Sniper Duel

Share Collapse

Author Comments

It's not done!!! It's a skate movie, where are you damn fools getting the idea this is counter-strike!

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

that sucked...

that sucked reallly badly improve the graphics and stuff (oh yeah, that was some ollie, lol)

nice try

next time, try using sounds

blah

Im tired of this counter strike crap, especially this obsession everyone seems to have with snipers.

chill

ya know with the loading thing chill out buddy but still nice job you did the shading and the sunpointment well good job story line was kinda gay but still pretty good

good

good animation

Credits & Info

Views
15,511
Faves:
8
Votes
25
Score
3.72 / 5.00

Uploaded
Nov 24, 2001
2:07 AM EST
  • Daily 2nd Place November 25, 2001