00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

kaylat094 just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

The Evil Creature part 1

Share Collapse

Author Comments

This is part 1 of a 3-5 part series. And sorry for the shitty voices I really need a new microphone.

- dumassstudios

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Evil Creature?

i dont like it that much cause i like klay world and it looks like you copied off him so i give u an 8 other then that pretty good

Great

But the voices were crappy so get better and i will love it

dumassstudios responds:

sweet :)

funny

this is a very funny and good claymation and yes u realy do need another mic

dumassstudios responds:

yeah my old mic was shit, i have no idea why im responding to reviews

lolz

that was great! just improve the mic quality and you will be fine. you could be the next knox!

dumassstudios responds:

thanks, this is a really old movie haha

ummm hmmm

yea knoxs style and that has the same plot as boogy monster sooo im sceptical.

dumassstudios responds:

Hey knox isn't the only one that can make claymation! I just used the figures, not the same plots as his.

Credits & Info

Views
4,442
Faves:
5
Votes
13
Score
3.89 / 5.00

Uploaded
Apr 2, 2007
1:27 AM EDT
Genre
Other