00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

KenGJackal just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

ASoUE 3

Share Collapse

Author Comments

Hey Everyone!

This is my third installment in the ASoUE series. Unlike the first two at the end of this movie I made it more interactive as far as content.

This movie was also the first one to feature animation and voice-acting content aside from myself. However the animation submitted by the person I worked on with in this is jokingly terrible his voice acting was good enough.

Peace!
~Nate

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

meh

this guy seems pretty cool but his movies are...well...not that entertaining

awesome

first of all NICE VID the animation was awesome... and not to get off topic but the guy who posted before me just critisized your vid and he hasnt even made any!!! ROFL and yes i MADE THIS ACCOUNT JU?ST SO I COULD SAY THAT!!! YOU HERE ME MORON!!!! I WASTED ^ MINUTES OF MY MORE IMPORTANT LIFE ON YOU!!!! so be very proud of yourself retard go watch your porn...

dude you fukkin suck at life.

how the fuk are you going to criticize some dude that did awesome on a stik figure flash, and then you go and make shitty flash movies about nothing with no humor in it at all with the faggot program paint. dude your a douche bag and even tho i dont make movies and shit and watch tons of fukking hentai your jus a faggot and should be shot for sukking so bad and changing unfortunate to unrelated. no humor no nothing. so go fuck yourself and have a shitty day for being such a faggot. deuces. if you wanna talk shit and do sumthing i gotta myspcea hit me up mother fucker.

Segan likes =D

This was fun to make XD. Its a shame i never got to watch it be submittied. By the way (to Review readers) the second heart attack was done by me =D. Nate gave me 10 seconds of flash work and i did it in 3 lol. I like how the doctors head just explodes. I guess Lemon Lime Soda isnt good for your health o.o;;.

Keep it Comin!

Dude, I loved that you used PotC Music and Chippy was funny....this is one funny flash!