00:00
00:00

Wtfusuck02

Share Collapse

Author Comments

It starts off a little slow, but don't worry it gets better.

03 coming soon :)

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

took awhile to find this flash agai after 11 years.

glad to see you're still going!

OMG OMG OMG LMAO!

Lmao! that was hallarious, when i first saw the graphics i was like.. aww shit, this is ganna suck, but dude you proved me wrong, the doorbell scene was PRICELESS! lmao the last time he hit the doorbell it kinda came as a shocked and i started cracking up. Although the graphics wernt that great i think the style of it and you sence of humor went to gether well. Great Job.

5/5 <--- You heard me ;-D

What are you doing there little boy :D

Ahahhahahhahaaha, finally something else on NG that acually makes me laugh :') I love it

Thank you for showing me the light

Wow XD

Man, that's hilarious as crap. It's too bad that 1 and 3 got blammed.

WTF?!

Lol, funny, bot not as good as your newest one. Timing on the sound and mouth could use some work, AND WTF?! THEY WERE FREAKIN TONGUE KISSING AT THE END LMAO?! WTF! Rated a 3.

Credits & Info

Views
10,165
Faves:
12
Votes
34
Score
4.32 / 5.00

Uploaded
Feb 6, 2006
12:23 AM EST
Genre
Comedy - Original