00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Carsixxx just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

A Nature Lesson

Share Collapse

Author Comments

I made this for school, showed it in a presentation for Bible class.... teacher wasn't too pleased with it but the class got a kick out of it... im happy...

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Meh.

I guess it's ok, its a good short, if that is what you were trying to create. The animation was quite smooth, the preloader was the best bit of the animation though.

The sound quality was quite bad, you couldn't really hear you 'breathing' but it muffled when you started to shout, or the person recording it, which was one of the animation's flaws. It was quite a shock, and a really loud shout, when the guy started to scream too - it didn't make me 'jump' but it was a little shock, lol.

O yeah, one thing.. it isn't due to the laws of nature, its the law of science. ;-)

The graphics could of been a bit better, like shading wise, if you improved on that, i'm sure your score would improve too - just don't submit movies to get them through! Spend time on your movies, like work on them for like a week, then submit. It all pays off in the long time!

Haleth responds:

Yeah.... you are a pretty good reveiwer... and for that i think you... anywhos, yeah my mike didn't really record the screaming to well... its a cheapo...

and actually it is the law of nature... science didn't creat the law of gravity, nature did (in a sense)

and for the graphics... its was for a school presentation... didn't want to spend too long on it...

ok

not really original,but i did love the rock beating the hell out of the guy,hehehe that was funny...

Haleth responds:

When was the last time you saw a rock beating the hell out of a guy? Yeah, it was a homework assignment... there was no need to be original of have anything profound

hahahahahaa lolz\

very unexpected....
at first i thought wtF??
but the i started laughing.....
and i still do......

Haleth responds:

Thank you... it means alot...

Haha

I wasn't expecting that. It made me laugh, so you get a five.

Haleth responds:

....you gave me an 8.... even better!

lol

lol that wasnt good cudv been longa if it was longer you would get a higher score

Haleth responds:

Im not a man of scores... i am a man of making my homeowrk assignments short as possible.... so this is what my teacher got...

Credits & Info

Views
5,213
Faves:
2
Votes
11
Score
3.77 / 5.00

Uploaded
Dec 10, 2005
1:12 AM EST