00:00
00:00
Become a supporter

W.B. Mason Clock

Share Collapse

Author Comments

This is the birth of a clock. His name is... W.B. Mason Clock

oh yeah... this is my submission for the time trials 3 on cc.net... its not supposed to be a movie on its own, but i submitted it anyways to get more movies. yay.

Reviews


A triple headed rofl

Fifened without watching.

Your pal Crustclock {{{{}}}}}



I'm not going to ask.

What is it with you and bad clock flashes? You use the exact same things for every flash and they all suck.

Change your style a little bit and maybe they won't suck as much ass.



Lost clockwork.

These clock entrys are so lame I dont know where to start. But the laughing at the end was comical. I think the only thing that makes the clock entrys are the microsoft narrator voices. Yep...thats about it, other than that pure crap.



I loved it!

B....... just B



yayayayayayayayayayayayayayayayayay

Ahahah, hilarious! Gotta love CC!


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
2,817
Votes
376
Score
2.55 / 5.00

Uploaded
Sep 5, 2005
8:12 PM EDT
Genre
More Movies