00:00
00:00

"crucify-me! Jesus"

Share Collapse

Author Comments

A great toy for christian kids! Learn about the agonizing final hours of Jesus' life & gain valuable knowledge of the bible & Jesus' teachings!

(1) yes some quotes were taken out of context, it's a game making fun of christianity what did you expect? and don't act like this is some big deal the baptists take shit out of context all the time, go pick on them.

(2) however the quotes are still in the bible and an infallible book as this should not have the problem of being interpreted incorrectly (hehe, either i took the quotes in context or the bible in full of fallicies and inacurate info... which would still make me right, yay!)

(3)i really appreciate all the comments and stuff, but don't you think that by now tom realised this game was on his site and that it just might not make any difference if you complain in order to get it removed?

(4) silly monkeys! oohh! ohh! ah! aahh! :P

I feel a great sense of joy reading all these reviews; I mean this movie hasn't been out for more than a year maybe and I musta pissed of thousands of people with a crappy little game that took up all of 3 hours of my day! You hateful little people are great!

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

I missed how dumb shit was back then

haha if he said more things it would be alot better instead of one line audio!

.. this site is for games and videos. this is full of hypocritical bias and links to a site that shouldn't even be allowed to exist.

oh by the way, ever looked at the sun? it hurts the eyes right? god is effectively the sun. and no, sunscreen will not work. I've tried.

a nice attempt at trolling but you could do better.

As an atheist, this still offends me personally, but my personal feelings have no bearing on the actual quality of this game.

Thje game basically is you torturing Jesus and giving you out of context bible quotes. As someone who got into a bit of theology before his deconversion, I can say that with good faith (lol).

The artwork is pretty bad as well, the sound effects are repetitive, and all you even do is renail Jesus to the cross. That's literally it.

Not to mention your insistence that you're not to blame for this being offensive is outright terrible. But I grew out of that phase and after 16 years I truly hope you have as well

A good torture game that features Jesus. I love offensive things and this is certainly offensive. 5