00:00
00:00

fun with dollar signs

Share Collapse

Author Comments

Epoliptics beware! lol

This is an artsy flash movie i whipped up this week.
Don't vote zero just cause i'm clock and this movie's file size 222kb!

Plz watch, then vote and review.

The screen size is 300x100
-Enjoi

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

oh yea

meV

why havent i reviewd this yet

glad everyone who reviewed this liked my song, and btw, that was perfect man, loved it, and im honored to have to make a movie to my music

trippy

omg if i was on shrooms that wouldve been the greatest...

wtf

um is there a reason u made it or were u drunk at the time or something like that and please do anser me

Uh...sure why not

pepsi sucks the balls never tried sunkist and coke is ok...but RC is that bubbling feeling when you dog licks the peanut...yea never mind

Credits & Info

Views
5,355
Faves:
1
Votes
33
Score
3.39 / 5.00

Uploaded
Aug 14, 2003
7:31 PM EDT
Genre
Music Video
Tags