00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

MiyuTheSceneGirl just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

South African people club

13,847 Views | 212 Replies
New Topic Respond to this Topic

Response to South African people club 2005-11-09 15:45:22


At 11/9/05 01:05 PM, nimmer wrote: 79% van die bevolking is swart.
10% is wit.

dus je zit nog een tijdje in de minderheid.

80% van de zwarten heeft aids, dus zo lang ben ik niet meer in de minderheid.


BBS Signature

Response to South African people club 2005-11-09 15:50:07


At 11/9/05 03:45 PM, D34M0N wrote:
At 11/9/05 01:05 PM, nimmer wrote: 79% van die bevolking is swart.
10% is wit.

dus je zit nog een tijdje in de minderheid.
80% van de zwarten heeft aids, dus zo lang ben ik niet meer in de minderheid.

Veel van dat wordt goed gemaakt door snelle voortplanting, heet duurt nog wel een tijdje.

Heeft iemand al de confess topic van DDG gezien in general?

Response to South African people club 2005-11-09 19:45:59


At 11/9/05 03:45 PM, D34M0N wrote:
At 11/9/05 01:05 PM, nimmer wrote: 79% van die bevolking is swart.
10% is wit.

dus je zit nog een tijdje in de minderheid.
80% van de zwarten heeft aids, dus zo lang ben ik niet meer in de minderheid.

so you admit that the blacks own you. they rule.


Serving Justice to flash since 1999

Response to South African people club 2005-11-10 11:01:43


At 11/9/05 03:50 PM, -Akula- wrote: Veel van dat wordt goed gemaakt door snelle voortplanting, heet duurt nog wel een tijdje.

Hun kinderen hebben ook aids, dat krijgen ze doordat de ouders aids hebben, en de kinderen gaan daardoor dood voordat ze zich kunnen voort planten, dus opzich valt het nog wel mee.

Heeft iemand al de confess topic van DDG gezien in general?

Nee, ik kom de laatste tijd maar weinig in general.

At 11/9/05 07:45 PM, nimmer wrote: so you admit that the blacks own you. they rule.

Er is nu wel een zwarte president, maar dat zal niet eeuwig duren.


BBS Signature

Response to South African people club 2005-11-10 11:13:07


Hey Nimmer, alles chill ouwuuhhhh?

Response to South African people club 2005-11-10 12:24:58


Response to South African people club 2005-11-10 15:09:24


At 11/6/05 02:31 PM, neger wrote: Klootzak! : ) <3

Noted <3 And who says a bunch of dutch cunts impersonating south africans aren't educational

Response to South African people club 2005-11-10 15:12:22


yay ^^

ek sit bij de suid afrika klup! hoera!

Zo, kan ik eindelijk weer eens ergens gewoon nederlanders praten, niet dat ik in Amsterdam woon, ik woon nu al 3 maanden in Zuid Afrika, ik wilde namelijk naar belgië varen maar toen had ik een verkeerde afslag genomen en kwam ik bij Zuid Afrika uit, wel chill hier overigens

Response to South African people club 2005-11-11 03:06:47


@ gast:

iedereen kan lid worden.

en voor de rest:
In Genève zijn tientallen wetenschappers in discussie over de schrikkelseconde. De ene wetenschapper zegt dat hij er wel moet komen en de andere niet. Als de schrikkelseconde er niet komt, dan kent het jaar 31.536.000 seconden en komt hij er wel bij, dan zal een jaar 31.536.001 seconden gaan duren.

Met de schrikkelseconde wordt geregeld dat de afwijking van de aardse tijd op de atoomklokken verdwijnt. Astrofysici, oftewel de precieze wetenschappers, zijn van mening dat de precieze aardse tijd aangenomen moet worden en dat dus de seconde toegevoegd moet worden. Daartegenover staan metreologen die de tel maar gedoe vinden en de seconde willen opsparen tot een uur.

De uitslag komt vandaag na meer dan 300.000 seconden vergaderen.

Response to South African people club 2005-11-11 12:42:30


Hallo mensjus gaan jullie vanavond ook langs de bamboe hutjes om kokosnote sap te tappen?

Response to South African people club 2005-11-12 08:30:47


Apen sap rozkcz

Response to South African people club 2005-11-12 11:14:04


At 11/12/05 08:30 AM, -0706- wrote: Apen sap rozkcz

nah Apen sap suckt apentieten

Response to South African people club 2005-11-12 12:02:58


At 11/12/05 11:14 AM, Yoow wrote:
At 11/12/05 08:30 AM, -0706- wrote: Apen sap rozkcz
nah Apen sap suckt apentieten

b00bs uber alles. >:(

aapen boobzplz

Response to South African people club 2005-11-13 04:25:26


vrouwelijk tieten ja.

Response to South African people club 2005-11-13 11:36:14


At 11/11/05 03:06 AM, _AntiChrist_ wrote: en voor de rest:

Je zou van die wetenschappers toch wel kunnen verwachten dat ze belangrijkere dingen te doen hebben.


BBS Signature

Response to South African people club 2005-11-13 11:39:50


At 11/13/05 11:36 AM, D34M0N wrote:
At 11/11/05 03:06 AM, _AntiChrist_ wrote: en voor de rest:
Je zou van die wetenschappers toch wel kunnen verwachten dat ze belangrijkere dingen te doen hebben.

Je weet niet of die schrikkelseconde uitmaakt voor eventuele berekeningen.

Btw in Engeland is de 1e man ter wereld die is genezen van AIDS zonder medicijnen te gebruiken, zijn lichaam heeft anti stoffen tegen AIDS ontwikkelt. Hij kreeg het in 2001, toen in 2003 was hij schoon en nu is hij weer schoon.

Response to South African people club 2005-11-14 11:44:55


At 11/13/05 11:39 AM, -Akula- wrote: Je weet niet of die schrikkelseconde uitmaakt voor eventuele berekeningen.

Alleen omdat de atoomklok anders een seconde voor loopt.

Btw in Engeland is de 1e man ter wereld die is genezen van AIDS zonder medicijnen te gebruiken, zijn lichaam heeft anti stoffen tegen AIDS ontwikkelt. Hij kreeg het in 2001, toen in 2003 was hij schoon en nu is hij weer schoon.

Mensen die oorspronkelijk uit west-europa komen kunnen zowieso beter tegen aids dan andere mensen. Dat komt omdat we nog antistoffen hebben tegen de pest uit de middeleeuwen, en het aids virus lijkt daar een beetje op.


BBS Signature

Response to South African people club 2005-11-14 14:16:26


At 11/14/05 11:44 AM, D34M0N wrote:
Mensen die oorspronkelijk uit west-europa komen kunnen zowieso beter tegen aids dan andere mensen. Dat komt omdat we nog antistoffen hebben tegen de pest uit de middeleeuwen, en het aids virus lijkt daar een beetje op.

the black plague swept not only through europe but through asia as well.
and some whores in south africa are resistent to the hiv-virus too.


Serving Justice to flash since 1999

Response to South African people club 2005-11-14 15:14:22


He nimmer, praat Nederlands of flikker op schele nazi >:(

South African people club

Response to South African people club 2005-11-14 15:18:00


De organisatie van Domino Day stond vanochtend raar te kijken toen een mus een gooi deed naar het wereldrecord dominostenen omgooien. De mus overleefde zijn recordpoging niet. De stenen stonden klaar voor de jaarlijkse editie van Domino Day vrijdag.

In het Frisian Expo Centre in Leeuwarden stonden zo'n vier miljoen dominostenen klaar voor het evenement. De mus vloog daar vanmorgen naar binnen en raakte een aantal steentjes, waardoor er uiteindelijk 23.000 stenen omvielen.

"Gelukkig hebben we 750 beschermingen ingebouwd, anders konden we wel fluiten naar het wereldrecord", aldus een woordvoerder van Domino Day. Ook de mus was niet blij met zijn recordpoging. Nadat hij in een stil hoekje was gaan zitten, werd hij afgeschoten door een haastig opgetrommelde ongediertebestrijder.

Response to South African people club 2005-11-14 18:48:34


dit moet ik echt ff posten:


Overvallers hangen hondje op aan hek

Uitgegeven: 14 november 2005 19:17
SPIJKENISSE - Twee jongeren hebben maandag in Spijkenisse een 49-jarige gehandicapte vrouw mishandeld en haar hondje gedood. De overvallers hingen het beestje aan zijn riem op aan een hek toen bleek dat hun slachtoffer geen geld bij zich had, zo maakte de politie maandag bekend.

De vrouw liet in haar scootmobiel haar hondje uit aan de Papendijk in Spijkenisse, waar ze werd aangesproken door twee jongens op een scooter.

De twee wilden geld, maar dat had hun slachtoffer niet bij zich. Toen ze probeerde uit haar scootmobiel te komen, viel de vrouw. Ze belandde in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Haar belagers maakten van deze gelegenheid gebruik om haar te schoppen en te slaan. Voordat ze zich, zonder buit, uit de voeten maakten, hingen ze het hondje van de vrouw op aan een hek.

Het slachtoffer is volgens de politie pas na geruime tijd door voorbijgangers gevonden en bevrijd uit haar benarde positie. In het ziekenhuis bleek dat ze onder meer gekneusde ribben had opgelopen.

De politie hoopt dat getuigen maandag tussen 10.00 en 12.30 uur de twee jongeren op de donkere scooter hebben gezien. Beide jongens hielden tijdens de beroving hun helm op.

hier heb ik gewoon geen woorden voor. ik snap het niet.

Response to South African people club 2005-11-15 11:25:01


At 11/14/05 06:48 PM, deurwaarder wrote: dit moet ik echt ff posten:

Ik heb het ook gelezen. Echt ziek. Ik hoop dat die lui gepakt worden, ze moeten zelf opgehangen worden.


BBS Signature

Response to South African people club 2005-11-15 11:43:29


LOLOL@ doodgeschoten mus

HAITHAITHAIT@ kenkervmbo-scooter FAGS >: (

Response to South African people club 2005-11-15 16:29:56


At 11/15/05 11:43 AM, _ouren_ wrote: LOLOL@ doodgeschoten mus

HAITHAITHAIT@ kenkervmbo-scooter FAGS >: (

dat van die mus heeft nog een vervolg gekregen en het wordt nog erger!

linky link

Jezus Christus, dat gaat echt nergens meer over!

Response to South African people club 2005-11-16 11:46:18


At 11/15/05 04:29 PM, deurwaarder wrote: dat van die mus heeft nog een vervolg gekregen en het wordt nog erger!

linky link

Jezus Christus, dat gaat echt nergens meer over!

Echt typisch links. Het enige wat die lui kunnen is zeuren en anderen pesten. Zij zullen ook wel eens een vlieg dood meppen ofzo, en dan krijg je toch ook niet gelijk allemaal gezeur? Door dit gezeur zorgen ze er overigens wel voor dat SBS 6 veel aandacht krijgt en dat zal ook wel goed zijn voor de kijkcijfers tijdens Domino Day, dus eigenlijk helpen ze SBS alleen maar. Wel stom dat dit onderhand meer aandacht krijgt dan dat wat er met die vrouw gebeurde, terwijl dat toch veel erger is. Ik heb de dierenbescherming niet horen klagen dat dat hondje zonder reden opgehangen is, erg hypocriet. Zijn gewoon aandachtzoekers.


BBS Signature

Response to South African people club 2005-11-16 15:27:38


At 11/14/05 03:14 PM, _AntiChrist_ wrote: He nimmer, praat Nederlands of flikker op schele nazi >:(

oooooooooooooooooooooooh the iron lady hates me... i don't know what scares me more? that pic of a weak old english lady or the little dutch boy who posted it and made a complete fool of himself by doing so.

At 11/16/05 11:46 AM, D34M0N wrote: Echt typisch links. Het enige wat die lui kunnen is zeuren en anderen pesten. Zij zullen ook wel eens een vlieg dood meppen ofzo, en dan krijg je toch ook niet gelijk allemaal gezeur?

typical right-wing kill kill kill. it's far more important to get your name in a stupid book then honouring life. what the fuck are you on about little d34? who's more pathetic: the guys who shoot a tit to save a world record attempt in dominoblocks (anal phase people) people who get upset about a dead tit or people who get upset over people who get upset over a dead tit.

Wel stom dat dit onderhand meer aandacht krijgt dan dat wat er met die vrouw gebeurde, terwijl dat toch veel erger is. Ik heb de dierenbescherming niet horen klagen dat dat hondje zonder reden opgehangen is, erg hypocriet. Zijn gewoon aandachtzoekers.

here you have a point the disabled woman and hanged dog where much worse. but what do you want a world record attempt dominoblocks (read a bunch of no good white trash stuck in their anal phase) is undoubtedly far more important as a disabled woman in the netherlands.
and i'm sure the people who agressed that poor woman where dutchies otherwhise the article would have mentioned their nationality.


Serving Justice to flash since 1999

Response to South African people club 2005-11-17 08:30:51


=> Zeeland groet de SPC
=> Ik scoor weer B/P punten (waarom ben ik voor het depositen voor een andervergeten uit te loggen, en daarmee dus mezelf b/p punten bezorgd? Ik ga nu wel door tot 40k ofzo)
=> Zelfs nu ik op de universiteit zit heb ik nog geen leven
=> Ik heb vandaag eindelijk mijn propedeuse gekregen, terwijl ik die 7 maanden terug had behaald. Joepie

Response to South African people club 2005-11-17 10:49:37


Hallo luitjes hoe gaat de maps

Response to South African people club 2005-11-17 13:09:49


At 11/16/05 03:27 PM, nimmer wrote: typical right-wing kill kill kill. it's far more important to get your name in a stupid book then honouring life. what the fuck are you on about little d34? who's more pathetic: the guys who shoot a tit to save a world record attempt in dominoblocks (anal phase people) people who get upset about a dead tit or people who get upset over people who get upset over a dead tit.

Ze hadden eerst op allerlei manieren geprobeerd om die mus weg te jagen en dat lukte niet, dit was echt een laatste middel. Ik heb een krab en een slang op sterk water in me vitrinekast staan, vind je mij nu ook zo'n moordenaar? En de mensen die zo zielig doen over 1 mus zijn dommer. Ik heb ook een vraag aan jou: sla je wel eens een vlieg dood?

here you have a point the disabled woman and hanged dog where much worse. but what do you want a world record attempt dominoblocks (read a bunch of no good white trash stuck in their anal phase) is undoubtedly far more important as a disabled woman in the netherlands.

De dierenactivisten zorgen ervoor dat die mus veel meer in het nieuws komt, anders had je er niks meer over gehoord. Wat helemaal belachelijk is, is dat er een beloning wordt uitgeloofd als iemand de steentjes omstoot. In plaats dat ze een beloning uitloven voor degene die ervoor zorgd dat die zieke geesten die die vrouw hebben mishandeld gepakt worden. Er is toch wel iets mis met jouw gevoel voor rechtvaardigheid.

and i'm sure the people who agressed that poor woman where dutchies otherwhise the article would have mentioned their nationality.

Blijkbaar kijk je nooit naar het nieuws, als iets net gebeurd is zeggen ze nooit iets over de daders, dus ga niet zo liegen.

Steek je kop eens uit het zand en kijk hoe de wereld in elkaar zit.


BBS Signature

Response to South African people club 2005-11-17 13:26:31


At 11/17/05 01:09 PM, D34M0N wrote: Steek je kop eens uit het zand en kijk hoe de wereld in elkaar zit.

Ik heb hier maar 1 ding aan toe te voegen:
P00N3D