Be a Supporter!
cronic-22
cronic-22
  • Member since: Nov. 10, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 35
Gamer
Response to SK8 crew 2008-03-05 17:50:50 Reply

This club should be updated more then it is at te moment, check out my youtube account cronicx22 to see my videos.


lilcheeselad says: You can't blame EyeLovePoozy for being a douche, he can't help it.

BBS Signature
Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-06 00:44:24 Reply

At 3/5/08 05:50 PM, cronic-22 wrote: This club should be updated more then it is at te moment, check out my youtube account cronicx22 to see my videos.

I subscribed.

SpeedMetalSandwich
SpeedMetalSandwich
  • Member since: Aug. 11, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 27
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-06 04:21:35 Reply

At 3/5/08 10:17 AM, Night-Mare wrote: DO YOU GUYS WANT TO END UP LIKE THIS?! >:C

If thats you...LOL!

You poor cunt, is there a video along with that?

Lochie
Lochie
  • Member since: Feb. 17, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 19
Programmer
Response to SK8 crew 2008-03-06 04:55:19 Reply

At 3/6/08 04:21 AM, SpeedMetalSandwich wrote: You poor cunt, is there a video along with that?

I wanted my mate to tape me
I was like
"Dude, I got this handrail down so easily, grab the camera and tape it!"
He replied "nah man, I am to tired to tape"
So I said "Fuck you I'll do it anyway."

and that happened.


asdfg

BBS Signature
SpeedMetalSandwich
SpeedMetalSandwich
  • Member since: Aug. 11, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 27
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-06 05:19:48 Reply

At 3/6/08 04:55 AM, Night-Mare wrote: and that happened.

Kill your friend for not taping.

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-07 18:30:10 Reply

At 3/6/08 05:19 AM, SpeedMetalSandwich wrote:
At 3/6/08 04:55 AM, Night-Mare wrote: and that happened.
Kill your friend for not taping.

Yeah, that's fucking bullshit!

vlad1950
vlad1950
  • Member since: May. 7, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-09 16:55:21 Reply

Anybody seen United by Fate 3 ? Dont think it was as good as the previous one but Jake Duncombe last section was real good :)

cronic-22
cronic-22
  • Member since: Nov. 10, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 35
Gamer
Response to SK8 crew 2008-03-09 17:12:54 Reply

episode 2 will never be beating hslam is amazing!!


lilcheeselad says: You can't blame EyeLovePoozy for being a douche, he can't help it.

BBS Signature
Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-09 19:45:33 Reply

Did anyone see Fully Flared? I thought about getting it, but I'm not sure if it's worth the buy, especially this late after it's sale.

SpeedMetalSandwich
SpeedMetalSandwich
  • Member since: Aug. 11, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 27
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-10 02:39:53 Reply

At 3/9/08 04:55 PM, vlad1950 wrote: Jake Duncombe last section was real good :)

Jake Duncombe = Amazing

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-16 17:45:55 Reply

Currently, I'm kinda pissed at myself.
I had all week to skate the perfect weather and I didn't.
I'm stupid...

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-21 17:57:13 Reply

At 3/17/08 08:02 AM, mraw wrote: brent atchley, he just looks like he has so much fun when he skates, check it out

Vert doesn't really turn me on, but it does look fun.
I like the stuff he does on the street better than the parks.

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-03-30 12:23:36 Reply

At 3/30/08 06:24 AM, mraw wrote: HAHAHAHAHAHHAHAHA
ryan sheckler is such a sell out

He sounds like a smoker. His voice has changed so much. Reminds me of Steve-O. Anyways, that was a super gay commercial. I hate him for his show. He's a good skater, but he pisses me off.

vlad1950
vlad1950
  • Member since: May. 7, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-02 09:25:32 Reply

At 3/30/08 06:24 AM, mraw wrote: HAHAHAHAHAHHAHAHA
ryan sheckler is such a sell out

haha awww now he worries so much about his face when he skates... didnt know he had a tv show now, anybody seen it? Presume it aint that great :P

Made short clip of a game of skate i filmed on st patricks day, the two guys aint that great but the crowd makes it look more impressive i think :D

game o' skate

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-04 22:41:28 Reply

At 4/2/08 09:25 AM, vlad1950 wrote: haha awww now he worries so much about his face when he skates... didnt know he had a tv show now, anybody seen it? Presume it aint that great :P

All he does it cry about divorce and how he hates his life even though he makes more money than I ever will in my life.

vlad1950
vlad1950
  • Member since: May. 7, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-07 07:36:02 Reply

woo another new edit from me :) Think this one is one of my betters, feedback pls :D

Bag of Hammers (new edit)

reeper13
reeper13
  • Member since: Mar. 1, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-17 01:07:19 Reply

can i join what numbah am i or did they stop that


BBS Signature
vlad1950
vlad1950
  • Member since: May. 7, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-18 20:47:24 Reply

At 4/16/08 04:15 PM, mraw wrote:
nice editing, overall some fucking sick skating. the tailslide 360 shuv was crazy as.
what song is that??

Thanks :) Song is Santa Maria by Gotan Project


jamal smith: crazy, spinny, pivoty, shuvy style. love this part.

hah saw his tricktip on the tornado spin before, really good, funny guy he is :D

game o' skate
not for shit would i be able to do anything in front of that crowd. was that u skating?

Nope just 2 friends of mine, however here is a new clip of me skating :)

my 720 fakie bigspin

1st time I ever landed that, sketchy on the landing but its kinda hard enough to roll away clean with so many rotations :)

SpeedMetalSandwich
SpeedMetalSandwich
  • Member since: Aug. 11, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 27
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-19 01:16:29 Reply

At 4/7/08 07:36 AM, vlad1950 wrote: Bag of Hammers (new edit)

I always thought hammers were when you dropped a rail? As in, grind down a rail. But i saw someone skate a rail a few times so it saved it, just change the vid name to "A tiny fucking bag of hammers" haha.

Nice 720 btw.

ThisAliasIsCrappy
ThisAliasIsCrappy
  • Member since: Oct. 7, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-22 20:55:34 Reply

Does anyone know about Arto Sarri and Mark Appleyard making there own shoe company? Yeah, I know I splled Sarri wrong or I pretty sure I did.

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-24 19:35:08 Reply

At 4/22/08 08:55 PM, ThisAliasIsCrappy wrote: Does anyone know about Arto Sarri and Mark Appleyard making there own shoe company? Yeah, I know I splled Sarri wrong or I pretty sure I did.

I believe it's Sari. Does this really matter though? I haven't paid much attention to skate news lately. I landed a heel flip the other day. It was pretty sweet..

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-04-25 12:26:26 Reply

I just got "Fully Flared" today. For those of you that haven't seen it, I'll let you know how it is.
I got Elementality Volume 1. I don't really like the last few minutes in it, but other than that, it's pretty cool to watch.

Postcount
Postcount
  • Member since: Jul. 23, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 16
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-05-01 18:30:29 Reply

At 4/18/08 08:47 PM, vlad1950 wrote: my 720 fakie bigspin

Fucking nice, yo.


Disregard this post.

vlad1950
vlad1950
  • Member since: May. 7, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-05-14 19:39:53 Reply

New Short Edit, nothing too big just tried to get a few artsy shots :)

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-05-16 01:29:54 Reply

At 5/14/08 07:39 PM, vlad1950 wrote: New Short Edit, nothing too big just tried to get a few artsy shots :)

That's cool man. You guys seem like you have a blast when you skate =]

Postcount
Postcount
  • Member since: Jul. 23, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 16
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-05-24 05:12:54 Reply

New setup.

Deck: Toy Machine
Trucks: Venture
Wheels: Darkstar
Bearings: Momentum

Anybody like?

SK8 crew


Disregard this post.

tejowlyinsurancedog
tejowlyinsurancedog
  • Member since: Feb. 22, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Gamer
Response to SK8 crew 2008-06-09 14:38:00 Reply

i wanna join man i just done a whoa good rail down a set of stairs then i fell of and almost killed my self pffff smelly rail

i got my own sk8 ramp though! yay and the one big thing i fogot to mention was
i wasnt faking i just wanted attention

i sk8 and bmx but i prefer sk8in so i ride my board to skool and i dont have a girl friend cos im differant :( the othes are stupid rapin gangstas had a few punch ups but i always win lol they throw right hooks but i go to karate lol so fuck them!


NewGrounds' forum signatures are terrible.

BBS Signature
Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-06-15 10:11:09 Reply

At 6/9/08 02:38 PM, tejowlyinsurancedog wrote: i wanna join man i just done a whoa good rail down a set of stairs then i fell of and almost killed my self pffff smelly rail

Ouch, yeah?

i got my own sk8 ramp though! yay and the one big thing i fogot to mention was
i wasnt faking i just wanted attention

Don't spell 'skate' like that...ever again... This crew has a dumb name, yes, but that doesn't mean we need to continue using it that way.

i sk8 and bmx but i prefer sk8in so i ride my board to skool and i dont have a girl friend cos im differant :( the othes are stupid rapin gangstas had a few punch ups but i always win lol they throw right hooks but i go to karate lol so fuck them!

You don't have a girlfriend? Trust me, it's not because you're different. You probably just don't really give a shit about girls, so you don't have an outgoing attitude. If you need help with relationships, try this place: http://www.newgrounds.com/bbs/topic/1803 60/157 . Don't be afraid or whatever.
I never knew Karate was actually useful. Seems like it helps you? Want a cookie?
But for real, clean up your typing because I can't understand you. And you CAN join. If you got something to say, run it through spell check then a grammer check, so we can fully understand what you're trying to say, though.

Black-Lightning
Black-Lightning
  • Member since: Dec. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-07-10 19:50:08 Reply

I skated today in my first 4 months. I almost landed my heels and kicks. I haven't gained anything, nor have a I lost anything either. Cept time, I guess.
So uhm... might as well post here, huh guys?

jervic
jervic
  • Member since: May. 17, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Blank Slate
Response to SK8 crew 2008-07-11 08:18:48 Reply

i got an almost deck at the start of this year and on i've landed my first kickflip, heelflip, varial, and tre.
Just one question; I have BAM destructo trucks (piece of shit) at the moment and no matter how much
i tighten the trucks and base plate and all that my skateboard feels loose and wobbly and i can barely
keep my balance on it. Eg. when i go for a kickflip i let a bit of heel hang off, when i do this on my board
it tilts to the side i fall off my board, anyone know whats going on, im pretty noob ish with set ups and how to make it all sweet.