At 5/25/06 11:34 AM, Andersson wrote: Jag kommer ihåg i högstadiet när man skulle spela, alla gav typ upp och spelade bas istället.
Men bas är ju så kul??
Och vet ni förresten vad som hände med den svenska collaben?
At 5/25/06 11:34 AM, Andersson wrote: Jag kommer ihåg i högstadiet när man skulle spela, alla gav typ upp och spelade bas istället.
Men bas är ju så kul??
At 5/25/06 01:22 PM, Barbeq wrote: Men bas är ju så kul??
Haha, kanke det. Fast elgitarr är roligare enligt mig. =)
Nepp. Tror det dog ut.
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
Hej. Jag bara skriver om att jag för tillfället softar i göteborg, och kommer tillbaka på söndag. Kommer att försöka ta igen allt som jag missat här då. Vi ses!
At 5/26/06 04:58 AM, Frostbreath wrote: Hej. Jag bara skriver om att jag för tillfället softar i göteborg, och kommer tillbaka på söndag. Kommer att försöka ta igen allt som jag missat här då. Vi ses!
Haha, okej, trevligt. =)
Vad gör du där nere? Bowling?
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
At 5/26/06 05:14 AM, Andersson wrote: Vad gör du där nere? Bowling?
Bland annat. Men det egentliga syftet var att hälsa på släkten. Som har åkt till Ullared för tillfället, och lämnade mig ENSAM med deras internet ;)
Glad kristi flygare allesammans!
At 5/26/06 06:58 AM, Frostbreath wrote: Bland annat. Men det egentliga syftet var att hälsa på släkten. Som har åkt till Ullared för tillfället, och lämnade mig ENSAM med deras internet ;)
Haha, okej. Fast vad jag kan minnas så är Ullared roligare än att få sitta en stund vid Internet. Right?
Glad kristi flygare allesammans!
Haha, tackar och detsamma. =)
Frostbreath lämnades inte HELT ensam, hans brorsa är också där, jag alltså.
Det är kul här, ensam med internet, fast katten här e en complete" pain in the neck" bara jamar och jamar och tjatar och tjatar på att den vill ut.
At 5/26/06 07:37 AM, -Major- wrote: Frostbreath lämnades inte HELT ensam, hans brorsa är också där, jag alltså.
Ah, trevligt, Emil blir utan dator alltså? ;-)
Det är kul här, ensam med internet, fast katten här e en complete" pain in the neck" bara jamar och jamar och tjatar och tjatar på att den vill ut.
Haha, aja, har inte kommit till den punkten att den vill övertala med våld iaf? :-)
At 5/26/06 07:43 AM, Andersson wrote:At 5/26/06 07:37 AM, -Major- wrote:
Ah, trevligt, Emil blir utan dator alltså? ;-)
Ja, kanske. Eller nej troligen inte för att jag har ju synthen me mä', skitkul att lära sig nya musik å sånt, jag lärde mig nyligen låten till filmen "The YuYu" (jag skryter inte!)
Haha, aja, har inte kommit till den punkten att den vill övertala med våld iaf? :-)
Kanske det kanske det, fast moster förvarnade oss med en vattensprej om katten blev för jobbig. Fast den behövdes aldrig användas.
At 5/26/06 10:32 AM, -Major- wrote: Ja, kanske. Eller nej troligen inte för att jag har ju synthen me mä', skitkul att lära sig nya musik å sånt, jag lärde mig nyligen låten till filmen "The YuYu" (jag skryter inte!)
Haha, vackert. =)
Kanske det kanske det, fast moster förvarnade oss med en vattensprej om katten blev för jobbig. Fast den behövdes aldrig användas.
Hahaha, vore fett kul ifall katten var dyngsur när de kom hem. XD
At 5/26/06 10:38 AM, Andersson wrote:At 5/26/06 10:32 AM, -Major- wrote:jag lärde mig nyligen låten till filmen "The YuYu" (jag skryter inte!)
Haha, vackert. =)
Tyckerrr du att jag borrrde skicka in en rrremixxxx elllerrrrrr? (göteborgare låter så)
At 5/26/06 11:07 AM, -Major- wrote: Tyckerrr du att jag borrrde skicka in en rrremixxxx elllerrrrrr? (göteborgare låter så)
Haha, det tycker jag.
Förresten, kolla in det här. XD
Ganska komiskt. Ska ge Emil adressen sen ifall han vill ha den. :-P
At 5/26/06 10:38 AM, Andersson wrote: Hahaha, vore fett kul ifall katten var dyngsur när de kom hem. XD
Jag har målat en katt lila en gång.
Vad gör du där nere?
Usch Andersson, skärp dig - det heter faktiskt där uppe ;-)
At 5/26/06 07:37 AM, -Major- wrote: Frostbreath lämnades inte HELT ensam, hans brorsa är också där, jag alltså.
Shite, är jag den enda som heelt missat att Emil har en bror? o_O
Är det någon svensk som kan flash här förutom jag?
Haha, dere svensker er dumme, jeg er Norsk!
Hvorfor kunne ikke jesus bli født i Norge?
Svar: Da kunne ikke tre vise menn komme fra østen!
Er det noen som vet hvordan man redder en svenske fra å drukne?
Nei?
Bra!
Dere svensker er vel for dumme til å forstå disse vitsene? Neida bare tuller;)
At 5/26/06 02:03 PM, Knudsen wrote: Jag har målat en katt lila en gång.
Tvungen att kommentera lite oväntat eller? =D
Usch Andersson, skärp dig - det heter faktiskt där uppe ;-)
Hahaha, what the fuck! XD
Tackar, behövde något att skratta åt. =P
Shite, är jag den enda som heelt missat att Emil har en bror? o_O
Haha, typ. Han skrev här förut. In the early days. =)
At 5/26/06 02:44 PM, artists wrote: Stuff...
Är det någon som förstår norrmannen? ...nej det é väl lika bra det. :-)
At 5/26/06 02:20 PM, FlashyNinja wrote: Är det någon svensk som kan flash här förutom jag?
Absolut. Du har inga submissions dock?
At 5/26/06 02:44 PM, artists wrote: Haha, dere svensker er dumme, jeg er Norsk!
Hvorfor kunne ikke jesus bli født i Norge?
Svar: Da kunne ikke tre vise menn komme fra østen!
Er det noen som vet hvordan man redder en svenske fra å drukne?
Nei?
Bra!
Dere svensker er vel for dumme til å forstå disse vitsene? Neida bare tuller;)
Det finns så många norgevitsar att det inte ens är lönt. Gå och sätt dig och ät av er olja istället >=(
At 5/26/06 03:03 PM, Andersson wrote: Tvungen att kommentera lite oväntat eller? =D
Typ =P Äsch jag vet inte, kom helt enkelt att tänka på det när ni snackade om att spraya ner katten.. mild djurplågeri du vet ;-)
Hahaha, what the fuck! XD
Tackar, behövde något att skratta åt. =P
Själv har jag lite svårt att förstå att du faktiskt skrattade åt det där o_O
Haha, typ. Han skrev här förut. In the early days. =)
Det förklarar saken, jag var väl antagligen inte medlem då än =)
can i join, but i can only speak basic swedish.
hej, Jag heter the_ scouser, Jag kommer från liverpool.
At 5/26/06 04:33 PM, the_scouser wrote: hej, Jag heter the_ scouser, Jag kommer från liverpool.
Hej och välkommen!
Hur kommer det sig att du kan svenska?
How come you know Swedish?
At 5/26/06 04:39 PM, Knudsen wrote: Hur kommer det sig att du kan svenska?
How come you know Swedish?
uhh long storie short, i had a few weeks at runescape, met a friend on there, we started talkin on MSN (she is swedish) i helped her with english, she gave me a few tips with swedish.
TEH EDN
At 5/26/06 04:22 PM, Knudsen wrote: Typ =P Äsch jag vet inte, kom helt enkelt att tänka på det när ni snackade om att spraya ner katten.. mild djurplågeri du vet ;-)
Haha, okej. Ja du gav iallafall inte katten en helkroppstatuering. =)
Själv har jag lite svårt att förstå att du faktiskt skrattade åt det där o_O
Haha, ja då var det väl bara jag som då. XD
Det förklarar saken, jag var väl antagligen inte medlem då än =)
Jag tror det, fast vi verkar definiera saker olika, vad som var länge sedan och inte. :-P
At 5/26/06 04:45 PM, the_scouser wrote: uhh long storie short, i had a few weeks at runescape, met a friend on there, we started talkin on MSN (she is swedish) i helped her with english, she gave me a few tips with swedish.
TEH EDN
Åh men då är du ju väldigt duktig för att egentligen inte vara svensk. Fast det var ju en tjej inblandad, så det förklarar en hel del. :-)
Tell me if you'd need me to take that in English aswell. I'll try not to speak English though so you'll learn just a bit more. =)
At 5/26/06 06:15 PM, Andersson wrote:
Åh men då är du ju väldigt duktig för att egentligen inte vara svensk. Fast det var ju en tjej inblandad, så det förklarar en hel del. :-)
Tell me if you'd need me to take that in English aswell. I'll try not to speak English though so you'll learn just a bit more. =)
k, and also i may be a bit shit at spelling
At 5/26/06 04:33 PM, the_scouser wrote: can i join, but i can only speak basic swedish.
hej, Jag heter the_ scouser, Jag kommer från liverpool.
Coolt, alltid roligt med nya medlemmar, välkommen :)
At 5/26/06 06:22 PM, the_scouser wrote: k, and also i may be a bit shit at spelling
Hm, well I'm not demanding perfectness either, so that's alright. =)
At 5/26/06 06:44 PM, MightySerG wrote: Heh, ni fåniga svenskar borde joina Newgrounds chat rummet på paltalk, riktigt fina konversationer där kan jag lova
Jo, jag har fått nog av det dock; DJade lite där i dess unga dagar.
Håller mig till forumet och mIRC, som det alltid varit (För min del så har ju dock mIRC funnits till hands längre än forumet).
At 5/26/06 11:25 AM, Andersson wrote:
Förresten, kolla in det här. XD
Ganska komiskt. Ska ge Emil adressen sen ifall han vill ha den. :-P
Hehe, det blev visst lite uppståndelse runt hamsterpaj när de hittade sidan... Men jag undrar hur/varför de ens hittade sidan?
At 5/26/06 02:44 PM, artists wrote: Haha, dere svensker er dumme, jeg er Norsk!
ble bloooo bløøøøøøø bloooeee bajs...
At 5/26/06 06:28 PM, Andersson wrote: Hm, well I'm not demanding perfectness either, so that's alright. =)
That's perfection, mind you.
XD
Detta är min första bild i photoshop. Beskåda underverket!