00:00
00:00

Failman

Share Collapse

Author Comments

Greetings, superhero. Your mission: to help ordinary citizens prevail against evil. You'll probably screw it up... Yep, you screwed it up. Oh well, it's the thought that counts.

Reviews


Is It Me? Or Does Failman Look Like Ms. Carrot Except It's A Guy Version Of Her? Is It Some Weird Genderbend Of Carrot And Failman both together or something? Or Is It Cuz Carrot Thinks He's Handsome Looking? BTW The 12th Level Is So Cute! Love How He Get's The Poor Girl's Dolly Back! Aaaand i Think He's Hot Looking. I Could Ask Him If I Want To date With Him Or Something... But He's A Super Hero, and he fails too much! I Could Have Date Ether Yeah Mr. Zane Or Steven Wood.



Awesome!!!



painfully unfunny, just a troll face game clone (pretty ironic since this was made by the same people), but the art is pretty good, so i can give it that at least



Lol that was really cute. I love this game


People find this review helpful!

I really like it. :)


People find this review helpful!

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
71,801
Faves:
186
Votes
813
Score
3.84 / 5.00

Uploaded
Dec 24, 2014
6:19 AM EST
Genre
Adventure - Point 'n Click
Tags