00:00
00:00

GorillaVs.Robot

Share Collapse

Reviews


meh,not great.and by the way...

Yeah, X10-Shun,you might just have the wrong flash.maybe in a wrong window / tab?



LOL THAT WAS AWSOME

Great stuff it was funny but with the girl you know wats gona happen!

Keep up the good work.



Lol!!!!

That was funny!



Yep... Too Short

I never play First-person-shooters but I was bored. I must admit that I actually enjoyed this one though. The graphics and text were well done as were the controls. I agree with my fellow players that it was much to short and, although I know there is a lot of work involved, I hope that you will either make a longer sequel or a still longer (much longer) version of this one. "Trigger Happy" was a nice touch: I even read the credits because of it.



splat

hahaha that was funny
as soon as the girl came on you know whats gonna happen


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
15,439
Faves:
18
Votes
656
Score
3.33 / 5.00

Uploaded
Aug 25, 2002
7:44 AM EDT
Genre
More Movies
  • Daily 2nd Place August 25, 2002