00:00
00:00
Upgrade Your Account!

Hey! To start this decade right, we believe Newgrounds should be ad-free for EVERYONE. For this to work, we need people who have the means to become paying supporters. For just $3 per month or $25 for the year, you can help this happen and get some nice perks!

For the month of February we have disabled ads on all E-M content. We need 214 people to reach our goal of 3,100 active supporters. If we hit that, we'll continue with a new goal in March!

Please check out our Supporter Upgrade and consider coming aboard!

Awesome Story.

Share Collapse

Author Comments

The title is reverse psychology; it's actually not awesome.

This was my final assignment for IT this year, we basically has to create a "non-linear" story about the history of videogames. I didn't work on it enough when he first gave it to us, so then it was a mad rush to finish it on the last day. Added music so you don't die.

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Lol that was funny.

I had to do a thing at school about consoles so i knew all about this and it appealed to my sense of gaming!! time machine awsum :)

Huh?

This kind of has no meaning,

lol Jk

xD

But it hardly qualifies as a game

All you get to do is just watch and choose some things

and at the end if you chose the ? or the !... what happens if you choose the ?

Does it keep going?

Cuz i picked the !

lol xD

W/e Kind of cool game

I remember the Ski one

That was fun

But yeah it really is amazing all of the progress that has come in technology and games and all that

I went to a video game concert before and it has like the history of all video games, So it started with pong and there was a symphony to make all of the music and stuff, Like when the ball hits the pong stick they would play it so well and stuff and they did like all of the games and stuff, It was great.

So pretty good job just to declare how much that games have changed, And I am not old, I am quite young.

lol xD

:D

But I wont be forever

SO I am enjoying all of the things in my life and everything that has happened and is happening and I take nothing forgranted.

So...Good Job

lol xD

:D

^^

-Ace

Penboy responds:

Hey thanks for the great review, that videogame concert sounded like fun :D

cool...

but you could only learn about 1 thing in each time period, i couldent be bother seeing them all
nice btw

Penboy responds:

Ahh, you've made a point. I had it like that before, but changed it. Oh well, thanks anyway :)

Notbad

It was educational....haha just kidding, i liked it, has a good sense of style to it.

Penboy responds:

Thanks dude