Be a Supporter!

AF: Star Wars

Score:
rated 2.42 / 5 stars
Views:
3,822 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Jan 26, 2008 | 6:43 AM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

Two stoned Jedi's must go to a planet to become more respected after being shamed whilst on duty.

Music From Doctor who and Star Wars:
- Star wars main title
- The master tape
- The master veinglorious
- This is Gallifrey: our childhood, our home
- Victory Celebration/End Title (edited)

Reviews


toph2000toph2000

Rated 0 / 5 stars

wtf man shit sucks



ZjediZjedi

Rated 0 / 5 stars

WTF?!

Jedi Knights don't do drugs. There are no gay Jedi. Ur Jedis had no noses, though I've seen cartoon characters without noses. Ur laser cannon , Anti-Infantry Battery ,Turbolaser looks wimpy.


jonohomo responds:

im guessin u dont have a sense of humour


Ghostin4Ghostin4

Rated 3.5 / 5 stars

Haha

Man that was so incredably random i have to laugh at it, hope you make many more random cartoons, their likely to brighten someones day haha
Cheers man
Ghostin4


jonohomo responds:

cheers. its nice when people appriciate your work


NovaBeatleNovaBeatle

Rated 2 / 5 stars

"Yeah, scratch my balls."

What an odd film. Two stoned Jedi's....I was so confused....

Pros - "Yeah, scratch my balls."
Cons - Animation was clunky, art looked as if it was done on MSPaint.


jonohomo responds:

i am the master of randomness. all my flash movies are odd!
i no i am not the best at drawing because i used my mouse to draw.
but w/e, thanks for commenting


PhobotechPhobotech

Rated 3.5 / 5 stars

Heh

Actually pretty entertaining, I enjoyed it; Animation was good enough for me, and it raised a couple of chuckels, so I gotta give ya props. Great job, man, I voted 4. Quick question though, that song that was playing right after the intro stopped (first scene of dialog) what's it called? I could honestly jam to that, man.

Keep up the good work! Can't wait to see more of your stuff! Oh, and scratch mah balls.


jonohomo responds:

cheers man. the track at the start is called 'the master tape' from the doctor who series 3 soundtrack