00:00
00:00

Big up to ruthlesace, our latest supporter!

We're 12 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Resident Evil 4: Garrador

Share Collapse

Author Comments

Yeah, I got alot of crap on my last movie about using line drawing too much, so I tried brush, but it doesnt look too much better. Anyway, the second installment of my Resident Evil 4 movies.

Reviews


aaaaaaaaaaaaaaaaand DISMOUNT

lol nice and i thought it was sleeping at first too...

keep it up kant wait for next one


EB3 responds:

I didnt expect him to break free until AFTER i pulled the level


not bad

wasnt bad, i loved the bonus.


EB3 responds:

k, thx


It was ok

Not that funny though


EB3 responds:

Have you played RE4?


Ok.

Well I do know what your trying to get at here and do get the point behind the story.
Like most people I too have played RE4 and beaten it too many times to count. But Anyway enough about how much i play games and time to the review this flash.

Everything was pretty well drawn for the most part, wasnt top notch, but hell who can >.>. I got the humor behind it like i mentioned and got a few laughs out of it. The only part i didnt like was that it was too short but like you mentioned you lost your train of thought and probably just wanted to finish it up in the best way without completely ruining it.

Ok so for this Ill give it 7 and a NG vote of 3. You did alright, just next one try to incease the length (if you can) for the next vid you make.

And Btw, EB3 is right, the first policeman is put on that pole in that middle of that fire in the town. You just have to look at his face and you know its him. Well as the other guy got eaten by El Delago.


EB3 responds:

Very nice review. I need to find a drawing style that is easiest for me, brush takes me too long and line looks crappy! Arrg


Yup

I agree with the MacorA. loved the end


EB3 responds:

I do not have any idea why I decided on that as the bonus, I just kinda randomly thought that up

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
31,506
Votes
836
Score
3.85 / 5.00

Uploaded
Jul 28, 2007
4:54 PM EDT
Genre
Comedy - Parody
Tags