00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Fluffymofo808 just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

dutch ppl club

719,947 Views | 17,918 Replies
New Topic

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:39:01


At 12/19/04 11:31 AM, Breezerslet wrote: Ik krijg opeens "Breezerzetje@hotmail.com" in me lijst? Is dat Breezerslet?

nee, nu ben je der bij. Je bent een alt.
Maar ik betwijfel plotseling wel of je leon bent. Maybe iemand anders...


Swing a Little more!

.. ROCK OUT!

BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:43:18


At 12/19/04 11:39 AM, zer0- wrote:
At 12/19/04 11:31 AM, Breezerslet wrote: Ik krijg opeens "Breezerzetje@hotmail.com" in me lijst? Is dat Breezerslet?
nee, nu ben je der bij. Je bent een alt.
Maar ik betwijfel plotseling wel of je leon bent. Maybe iemand anders...

fuck. :)

raad maar.
sommige mogen niet meedoen want die weten het.

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:45:06


nee mensen niet raden, strax komt uit wie et is en dat is zielig...
want ik ga zo pissig worden op degene die mij een permanente hoofdpijn heeft bezorgt met die tering hoofdletturz

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:48:48


At 12/19/04 11:43 AM, Breezerslet wrote:
At 12/19/04 11:39 AM, zer0- wrote:
raad maar.

Geitenkracht


Swing a Little more!

.. ROCK OUT!

BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:49:11


At 12/19/04 11:48 AM, zer0- wrote:
At 12/19/04 11:43 AM, Breezerslet wrote:
At 12/19/04 11:39 AM, zer0- wrote:
raad maar.
Geitenkracht

wat zei ik nou?!

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:52:11


At 12/19/04 11:48 AM, zer0- wrote:
At 12/19/04 11:43 AM, Breezerslet wrote:
At 12/19/04 11:39 AM, zer0- wrote:
raad maar.
Geitenkracht

Correct!

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:53:00


At 12/19/04 11:48 AM, zer0- wrote:
At 12/19/04 11:43 AM, Breezerslet wrote:
At 12/19/04 11:39 AM, zer0- wrote:
raad maar.
Geitenkracht

hij is de enige die het zo kan he?<3 Goat!


BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 11:59:12


Hij en leon zijn de enige die ZO oversext zijn en ik zie geitenkracht er wel voor aan om ruzie met zn andere ik te zoeken XD


Swing a Little more!

.. ROCK OUT!

BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:00:23


At 12/19/04 11:53 AM, DareDevilGuy wrote: hij is de enige die het zo kan he?<3 Goat!

Bedankt. :)

Maar de grap moest eenkeer afgelopen zijn.
En Zo TyPeN iS hEeL vErMoEiEnd.

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:00:41


At 12/19/04 11:53 AM, DareDevilGuy wrote: hij is de enige die het zo kan he?<3 Goat!

de enige die mij zo koppijn kan bezorgen

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:02:55


At 12/19/04 11:59 AM, zer0- wrote: Hij en leon zijn de enige die ZO oversext zijn en ik zie geitenkracht er wel voor aan om ruzie met zn andere ik te zoeken XD

*kuch* ik niet oversext? *raises eyebrow*


BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:08:45


ik heb honger

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:15:07


At 12/19/04 08:18 AM, Breezerslet wrote: WaT eEn BuLLsHiT!
WrOm tRkkEn JuLLieJ sOw sNeL fAN dIE ConCluSiEjs?
Ik BeN nIemND's alT!!!

Dat zijn nog jongetjes in de 'meisjes zijn stom, ik ga even met action man spelen' fase.
Gelukkig zijn er ook mannen voorbij die fase.

At 12/19/04 08:21 AM, Breezerslet wrote: D34M0N eN iK SiJn nU aLLuhBei oNliNe, DuS hOe kAn daT dAN?!?!?!

hier hebben ze niet van terug.

sletje, vertel anders iets over jezelf wat alleen jij kan weten.

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:18:40


dan moeten jullie natuurlijk niet zo snel posten dat ik heb niet meer bijhou, he.

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:31:19


At 12/19/04 12:15 PM, Libidinor wrote: sletje, vertel anders iets over jezelf wat alleen jij kan weten.

*kuch* kijk ietsje terug Casanove ;)


BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 12:53:59


At 12/19/04 12:41 PM, Zendra wrote: Wow. Jullie spammen zo even 3 pagina's erbij man... Tjee.

allemaal breezer's/Goat's schuld =P


BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 13:01:17


At 12/19/04 10:22 AM, D34M0N wrote:
At 12/19/04 10:05 AM, nimmer wrote: nooit risk gespeeld dus. nooit gehoord van buffers.
Ik heb thuis risk.

you must suck at it

Oost-Europa is genoeg buffer.

bullshit het midden oosten is de sleutel.

om oost europa moeten we ons zo snel nog niet druk te maken.

Als ze bij de EU komen worden die sigaretten minder goedkoop. Bovendien is roken slecht voor je. ;)

dan hebben ze nog altijd goeie raki en goed weer, mooie stranden, oude romeinse steden, ...

Daar misschien, maar hier niet.

hier ook kalf.

4) geseculariseerde staat
Gesecuwat?

tja ik had moeten weten dat jij geen woorden van meer dan drie lettergrepen verstaat. geseculariseerd betekent scheiding van Kerk en Staat. hier bij ons dankzei Napolione Buonaparte en zijn clan, daar dankzei de goeie zorgen van Mustafa Kemal Attaturk.

De islam is altijd al onze vijand geweest. Ze zijn in het verleden meerdere keren uit europa verdreven en het wordt tijd om dat weer te doen.

ROFL droom jij van een reconquista of wa? idioot weet je hoe europa uit de crisis na de val van het romeinse rijk is kunnen klimmen? dankzei de kennis ons overgedragen door arabische geleerden. zonder hen waren de wijsgerige geschriften van plato en de zijnen al lang verloren geweest. en hadden we nu nog met romeinse cijfers geteld.

Maar met ons juist niet. Weet je hoeveel geld daar naartoe zal gaan. Geld dat wij hard nodig hebben.

LOOOOOL weet jij wel hoe goed we het hier hebben. jij bent een van de rijkste 1% van de bevolking. de andere moest de andere 99% ook leven als wij zou de wereld ontploffen (zelfs als maar 25% dat zou doen) dus we moeten zowiezo een stapje terug doen

7) het maakt ons een geloofwaardiger bemiddelaar in de islamwereld.
Waar is dat dan voor nodig?

om geen 9/11 tegen te komen

8) er zijn geen grenzen meer
Dus meer turken in ons land, samen met stijging van werkloosheid en criminaliteit. Als het zo door blijft gaan ga ik maar emigreren.

nee, ik bedoelde dat er geen grenzen meer zijn in de zin van dat securen steeds arbitrair en zelden accuraat zijn. er zijn geen fysieke grenzen meer, neem een vliegtuig en binnen een paar uur sta je in timboektoe als je wil neem de trein naar london, niet is nog zoals het was. met eht internet kan je in seconden mensen spreken van de filipijnen tot in ecuador of van alaska tot Zuid-Afrika. de wereld mijn dorp is een realiteit en niet langer een illuzie

9) turkije erbij geeft ons meer controle over ... OLIE en daar zijn we uiteindelijk bij de fucking basis. amerika heeft irak, (voorlopig nog) wel dan nemen wij turkije en op een veel stabielere basis: uit hun eigen vrije wil.
Met een beetje geluk komen er snel uitvindingen waardoor er minder olie nodig is.

reken daar maar niet op de olie-lobby is veel te sterk. in amerika leveren ze zelfs de president.

10) Bovendien met het eigen europese leger in de steigers zouden een deel turkse troepen ook welkom zijn.

pas maar op van de turkse soldaten, dat turkse leger is veel groter dan de meeste europese legers.


Serving Justice to flash since 1999

Response to dutch ppl club 2004-12-19 15:26:26


At 12/19/04 12:31 PM, DareDevilGuy wrote: *kuch* kijk ietsje terug Casanove ;)

idd. Dat had ik idd al gepost.
kijk ietsje terug casanova ;)

Response to dutch ppl club 2004-12-19 15:27:52


At 12/19/04 03:26 PM, Libidinor wrote: idd. Dat had ik idd al gepost.
kijk ietsje terug casanova ;)

damn it, lol....


BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-19 15:35:25


7000 punten : )
Elite Guard Sergeant Major :D

Heb ik al is gevraagd of jullie niet dagelijks een vijf kunnen geven aan het filmpje dutch clocks ?
hierbij.

Response to dutch ppl club 2004-12-19 16:29:55


jezus, alle weer vol geluld hier. heb weer mn portie leren al gehad. ik hoop echt dat 2 uur eco en ak morgen maar goed gaat! vooral eco!

Geitenkracht is een vieze kankerslet! <3

weet je wat ik echt vet vind, AZ is gewoon fucking wonterstop champ lol. arme psv!

Response to dutch ppl club 2004-12-19 17:04:29


ach ja AZ...dat hebben ze natuurlijk te danken aan die wondercoach...
onze Co ; )

Response to dutch ppl club 2004-12-19 17:21:15


sex slaaf ter dood veroordeeld?
de sharia is echt de meest idiote wetgeving ooit.

Response to dutch ppl club 2004-12-19 17:27:54


Kom naar mijn nieuwe site:

www.game-winners.nl

Response to dutch ppl club 2004-12-19 18:57:56


At 12/19/04 12:02 PM, DareDevilGuy wrote:
At 12/19/04 11:59 AM, zer0- wrote: Hij en leon zijn de enige die ZO oversext zijn en ik zie geitenkracht er wel voor aan om ruzie met zn andere ik te zoeken XD
*kuch* ik niet oversext? *raises eyebrow*

Ja, jij bent erger dan mij. ;)

At 12/19/04 01:01 PM, nimmer wrote: you must suck at it

Of jij. Ik heb t net ff nagekeken, Turkije hoort bij Aziƫ bij risk. Mschien isset bij de belgnversie anders, maar ik zal morgen wel n foto maken.

bullshit het midden oosten is de sleutel.

Oost europa zit tussen ons en het midden-oosten.

om oost europa moeten we ons zo snel nog niet druk te maken.

Zei ik dan dat we ons daar zorgen over moeten maken?

dan hebben ze nog altijd goeie raki en goed weer, mooie stranden, oude romeinse steden, ...

Dat heb je ook in Italiƫ en Griekenland enzo.

hier ook kalf.

Dan heb jij zeker nooit de werkloosheidscijfers gezien. Bij alochtonen is het percentage werklozxen aanzienlijk hoger dan bij autochtonen.

tja ik had moeten weten dat jij geen woorden van meer dan drie lettergrepen verstaat. geseculariseerd betekent scheiding van Kerk en Staat. hier bij ons dankzei Napolione Buonaparte en zijn clan, daar dankzei de goeie zorgen van Mustafa Kemal Attaturk.

Dat vind ik niet echt een overtuigend argument. Bij Rusland is ook een scheiding tussen kerk en staat, in China ook en in nog veel meer landen, maar die komen toch ook niet bij de EU?

ROFL droom jij van een reconquista of wa? idioot weet je hoe europa uit de crisis na de val van het romeinse rijk is kunnen klimmen? dankzei de kennis ons overgedragen door arabische geleerden. zonder hen waren de wijsgerige geschriften van plato en de zijnen al lang verloren geweest. en hadden we nu nog met romeinse cijfers geteld.

Ach wij hebben hun ook weer kennis gebracht.

LOOOOOL weet jij wel hoe goed we het hier hebben. jij bent een van de rijkste 1% van de bevolking. de andere moest de andere 99% ook leven als wij zou de wereld ontploffen (zelfs als maar 25% dat zou doen) dus we moeten zowiezo een stapje terug doen

Ooit van recessie gehoord? Bovendien kunnen wij er ook nix aan doen dat wij bij de rijksten horen, onze voorouders hebben zich nou eenmaal wel ontwikkeld.

om geen 9/11 tegen te komen

Zonder moslims hoeft dat ook niet te gebeuren.

nee, ik bedoelde dat er geen grenzen meer zijn in de zin van dat securen steeds arbitrair en zelden accuraat zijn. er zijn geen fysieke grenzen meer, neem een vliegtuig en binnen een paar uur sta je in timboektoe als je wil neem de trein naar london, niet is nog zoals het was. met eht internet kan je in seconden mensen spreken van de filipijnen tot in ecuador of van alaska tot Zuid-Afrika. de wereld mijn dorp is een realiteit en niet langer een illuzie

Dan krijg je dat al die mensen allemaal naar het westen toekomen om van ons te profiteren.

reken daar maar niet op de olie-lobby is veel te sterk. in amerika leveren ze zelfs de president.

Je hoeft niet zo pessimistisch te zijn hoor.

pas maar op van de turkse soldaten, dat turkse leger is veel groter dan de meeste europese legers.

Maar ze hebben stuk minder goede wapens. Maarja, ze kunnen wel gebruikt worden om te zorgen dat er geen westerse soldaten sterven.

At 12/19/04 03:35 PM, Libidinor wrote: 7000 punten : )
Elite Guard Sergeant Major :D

Gefeliciteerd.

At 12/19/04 05:21 PM, Libidinor wrote: de sharia is echt de meest idiote wetgeving ooit.

Dat klopt. Maar wat verwacht je anders van iets wat door moslims is geschreven?

Kolere, ik kom er net achter dat ik morgen toch college heb. :(


BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-20 07:44:32


At 12/19/04 05:27 PM, KILLA_LOT wrote: Kom naar mijn nieuwe site:

www.game-winners.nl

Je bent er nog mee bezig zie ik. Maar die ziet er zo al wel redelijk uit.

Vandaag begon weer goed. Ik dacht eigenlijk dat ik vandaag vrij was, kwam ik er gisteravond laat achter dat ik vanmorgen toch college had. Vanmorgen had ik me verslapen, daardoor heb ik t college gemist. Ik had na het college met me groepje afgesproken om dingen te bespreken voor de presentatie die we morgen moeten houden. Maar ik kon ze niet vinden. Ik kon er wel eentje vinden, maar die wist niet dat we voor vandaag wat afgesproken hadden. Gelukkig was ik niet helemaal voor niets naar nijmegen gegaan, ik heb nog ff een boek gekocht die ik eigenlijk al 5 weken geleden had moeten kopen. Dat was een reader, en die hebben nummer, maar ik had het nummer niet opgeschreven en ik kon die reader niet op de lijst vinden, maar zij kondn m gelukkig wel vinden. Daarna deed het pinapparaat raar. Die moesten ze opnieuw opstarten. Daarna was ik maar naar huis gegaan. Kan ik dalijk fijn bellen naar de regiomanager van de Telegraaf. Hij had een fax gestuurd van dat er 5 klachten waren van gister. Moet ik weer gaan uitleggen hoe dat kan.


BBS Signature

Response to dutch ppl club 2004-12-20 07:51:05


HAHA ik kom er net achter dat ik niet tot 10 over 3, 120 minuten dus, moet wachten op latijn : )
Frans heb ik niet meer dus latijn is morgen het 2e uur :D
half 2 ipv half 5 thuis : )
6e klas is relax.

Response to dutch ppl club 2004-12-20 08:37:17


En ik kom er net achter dat ik een appelschilletje tussen m'n kiezen heb.

FUCKING IRRITANT

Response to dutch ppl club 2004-12-20 09:02:17


At 12/20/04 08:37 AM, Goatpower wrote: En ik kom er net achter dat ik een appelschilletje tussen m'n kiezen heb.
FUCKING IRRITANT

aww <3

Misschien moet het ertussenvandaan halen : )

In mijn klas zit een meid die altijd en haar string erg ver omhoog trekt, en van die hele lage heupbroeken draagt. We hebben er een sport van gemaakt om wie het eerste de kleur van haar slipje ziet, en vervolgens goed verstaanbaar zegt "goh, <insert kleur> vandaag. kinky hoor" Altijd gevolgt door "nouhou....:'( " Vandaag konden we niet zien welke kleur dat was dus we vroegen het haar. "Vandaag KAN je helemaal dat niet zien..haha!" zei ze. "Je heb geen slipje aan :D:D:D" zei het mannelijk deel van onze klas waarna ze een beetje flauw lachte.

weten jullie trouwens of het nou pernament of permanent is?

Response to dutch ppl club 2004-12-20 09:32:56


At 12/20/04 09:02 AM, Libidinor wrote: String.

Lol.

weten jullie trouwens of het nou pernament of permanent is?

Permanent.


BBS Signature