00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

FinFisher just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

-ganon95- Dota demo

Share Download this song

Author Comments

by request, a dota remix

as you can see im having a little note problem that is making it sound a little bit wierd when looping, i will be fixing that in the final version, its also gonna be longer and feature some more stuff so keep an eye out

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Classic Ganon song

I could trust you Ganon95 to make another awesome song i was correct nice job :D

ganon95 responds:

thanks =]

cool

It sounds nothing like the original, except the note structure, making it have a slight sense of creative originality.

(In other words, I think it is an awesome remix)

ganon95 responds:

glad u liked

greate as is

i think this works greate as a fusion or classical and trance on its own (like barbers adigo for strings)

ganon95 responds:

lol

Just a demo? T^T

I love this one as well! And I noticed you seem to reply to most if not all reviews... hmmm....I cant wait for the final one if it isnt there yet xD man I need to be online more often!

ganon95 responds:

yeah, i reply to all reviews. this will be finished once i can get the note problem fixed

I was the one who requested it

Good shit so far gan i like it
I could never get this far lol
I suck at trying to figure out the notes.
hope the finished product is pimp.
Keep it going strong man.
And ima need some help i really wanna make a gabber song
ill hit u up on that in email.

ganon95 responds:

alrighty

Credits & Info

Author

Listens
4,452
Faves:
2
Downloads
163
Votes
17
Score
4.76 / 5.00

Uploaded
Jul 12, 2008
2:14 AM EDT
Genre
Techno
File Info
Song
1.5 MB
1 min 36 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.