Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 21, 2012 | 10:23 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

HAPPY MADNESS DAY :D
i just wanna share you the madness day party :P

Reviews


IMNOTXADERLOLIMNOTXADERLOL

Rated 2 / 5 stars April 30, 2014

Only good animation was by Jack, surprised he is actually new since he's pretty good. Oh and what the fuck was with Sam's animation, like really wtf.



LordnigelrulzLordnigelrulz

Rated 4.5 / 5 stars April 25, 2014

Great clip always love the madness!! but some of the animation was off by a little bit, person got thrown away but the blood was still coming out of the air, haha but still very great good job!!



AssassinJoK3RzAssassinJoK3Rz

Rated 5 / 5 stars March 22, 2014

You should do this again this year but with more animators and what did you use i want to get in this juciyness


SileNt-Sam responds:

Macromedia Flash 8 c:


ArticKillerArticKiller

Rated 2 / 5 stars February 27, 2014

Yes, I see that you are new animators and cannot be held accountable for a lack of refined skill, but seriously, did you see some of what happened, bits of gore that didn't stick to a body that fell, flashes from guns that stuck around. Seriously, even if you're not good animators, stuff like that is just plain lazyness.

Also, that sister crap, that was crude humor at best, at worst it's mildly disturbing (however, I highly doubt it's at worst [worst case is it's your sexual fantasy to be fucked for about a day by your sister who grew a hot pink penis], if by some off chance it is worst, I worry for your sister...)

One tip I have to give you, is speed, the right speed is the difference between some slugish trash (and believe me, No One speaks slugish), and some good madness!


SileNt-Sam responds:

lol stop acting like psychiatrist , if you want some good madness go to Krinkle's page ..


Paulie880Paulie880

Rated 5 / 5 stars December 31, 2013

The woman had a d*ck! LOL
Nice Madess movie.

-Paulie880