Be a Supporter!

Credits & Info

Sep 22, 2011 | 9:38 AM EDT

If you liked this, check these out!

Plenty more like this here!

Author Comments

This was originally meant to come out in a collab that never happened. Then it was meant to come out in a 2 man collab with Psychojester that never happened. It's been sorta sitting on my computer and I guess I just kinda felt like submitting it just for the hell of it.

Hey, it's Madness Day after all.

So yeah just a short little movie I made, don't expect much. Have a good MD2011, scallywags.



Rated 5 / 5 stars

Its not cool to kill humans but funny video


Rated 5 / 5 stars

Um yay? Anyway that was cool


Rated 5 / 5 stars

Really cool! Love the animations for it. Silent Hill is my favorite franchise ever! I would rate this 10/10 if i could! Good Job.

People find this review helpful!


Rated 4.5 / 5 stars

ookay forever nightmares thx

People find this review helpful!


Rated 5 / 5 stars

That was pretty freaking good...just wished it was longer though hehe

People find this review helpful!