Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 6, 2011 | 11:12 AM EST
  • Weekly Users' Choice January 12, 2011
  • Review Crew Pick January 12, 2011
  • Daily Feature January 7, 2011

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

***PLEASE DO NOT rip this and upload to Youtube. I've uploaded it myself under the account "ricepiratenewground s". Thanks.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I wanted to try my hand at a typography animation, so I figured I'd give it a whirl with one of my favorite voice acting tracks in the audio portal: Dmac's "Dot Dot Dot", based on a review of Super PSTW Action RPG, created by Rhete.

* Thanks a million, Tom, for the FP! :D
** The background track is from Carl Orff's 'O Fortuna' (1935)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Here's the ACTUAL review by axman13, beautiful misspellings and all (which was deleted, sadly):

"...

i reley dont wan to say this, but i have to now.
this game is so esey. i mean, all you do is hit the spacebar. thats it! how is this an RPG anyway? you cant contrail anything but what it says on the screen! what if i didnt want to buy the potion? what apout quests? all you can upgrade is stranth? there is no way you can lose to the boss at the end! this game is crap! its not even an RPG at all! i mean look at it! in what way is this supposed to be an RPG if you can do quests and stuff? all you do is press one butten the entier time! explain to me! the athore coments al totol lies! is it supposed to be stick dudes? i dont even know how this damn game got the daily 3rd prize, or a rating of 4.26!
pepole think this review is worthles.
go ahead! say it! i dont care! im just trying to make a point here!
blam this piece of crap!!!!

P.S the only reson im giving this a 1 is beacuase the voices where pretty good. but thats it!"

Reviews


UltimateSaviorUltimateSavior

Rated 5 / 5 stars January 18, 2011

...

reley wan to say this, but i to lazy but whatevrs.
this movei is so funy. i mean, all you do is watch big forein words fly on the screen. thats it! how is this an flash anyway, itz too amzing? you cant halp but lauf as this guais words are said on the screen! what if i nevar found out abot this movie? what apout how my socail life suks? all i can honesly do now is make up randum sentenses that make no sence? there is no way this reviews is guna become sucesfull! the cake is a liey! its not even an cake at all! i mean look at it! in what way is that suposed to be a cake, when oviously its a pie? all that is similar is the circlee shap! explain to me! the athore coments al totol lies! is it supposed to be a replika o somthin? i dont even know how this damn review evan mentioned cakes, an pies in the furst plac!!
pepole think this review is worthles, and it es.
go ahead! say it! i dont care! im too bussy thinkin about how a pie is a pie and a cak is a cake and how a cake isant a pie!
doughnut blam this piece of cake or pie i dun know anymoar!!!!

P.S the only reson im doin this is becuz im lezy!


People find this review helpful!

VideofanVideofan

Rated 5 / 5 stars January 18, 2011

Good work!

This all proves that there are people on a bad need of typing lessons.



NG-YokaNG-Yoka

Rated 5 / 5 stars January 18, 2011

LMFAO!!!!!! XD

OMG!! I went to the source of this review just to see if it's true.... and OMG XD LMAO!!!!
I couldn't stop laughing at the many errors this poor guy made... and that this Flash is pointing that out...

I love this Flash!! LOL Well Done! XD

I'm going to replay this again! And favorite this!



Sir-DaveySir-Davey

Rated 5 / 5 stars January 18, 2011

Blew my mind

The text animation was great, but if it weren't for the jaw-dropping dramatic reading of the review, this definitely wouldn't be as funny!

I'd love to see more!



drewman55drewman55

Rated 5 / 5 stars January 18, 2011

...

I wonder if that Axman kid has seen this...