Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 1, 2010 | 6:19 AM EDT
  • Weekly Users' Choice June 1, 2010
  • Daily Feature June 2, 2010

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Shit son, this one took longer than expected, like 3 weeks hard work rather than 3 days. Oh well, it's done, I hope you enjoy, This one killed me.

Whoever did the icon, thanks, you saved me 10 minutes!

*Thanks again for FP Tom, you're a hero!

Reviews


PigflapsPigflaps

Rated 5 / 5 stars

Lol

Seriously!? giving something a zero because it was glitched instead of waiting for it to be fixed and then scoring it? some people are just assholes. but anyway, yeah it rocks.


People find this review helpful!
Oney responds:

OH KEVIN


sirappleslayersirappleslayer

Rated 5 / 5 stars

O_O

DAMN must have been some different kind of drugs if satan did that



trace12trace12

Rated 5 / 5 stars

easter egg

easter egg is the pink and blue stripped egg on the the rock under the youtube sign


People find this review helpful!

BearserkerBearserker

Rated 5 / 5 stars

WTF!?

seriously! the beard was the best :D...well... and the giant satan destroying a cruiseship! keep on the good work



TadashiiniTadashiini

Rated 5 / 5 stars

The best one yet

I know this is only the second one but I wasn't expecting it. What a wonderful surprise. This one was even better than the last. I'd love to see more of these. I'd not go into making a series since that would put tons of stress to meet deadlines and stuff but I'd still like to see sum moar.