Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 10, 2007 | 3:22 PM EST
  • Daily 2nd Place December 11, 2007

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is a VIDEO submission, so if you don't like VIDEO then don't WATCH :)

Anyway, this is a guitar hero parody, I put it together in a few weeks. Yeah, it's a little corny, but you still might get a laugh out of it. This is NOT me playing the song, the game footage is from youtube user BobDole1216. Due to this being an embedded video, the sound is off by about a half second. Sorry, not much I can do about it. Feel free to check it out on youtube too if you want
http://www.youtube.com/wa tch?v=GXZc5CW5wc8

For discussion about video submissions on NG, check out my user page.
afro-ninja.newgrounds.com

Reviews


Oni-JakeOni-Jake

Rated 5 / 5 stars October 5, 2010

HOLY SHIT

Somehow I just saw a unicorn with a turtle shell on it's feet with wings on it's ass. Magnificent.



xXxThe-Unamed-OnexXxxXxThe-Unamed-OnexXx

Rated 5 / 5 stars September 12, 2010

LOL!

Maybe you should try wearing stone boots next time.
Maybe that'll help you walk through the fire and flames.


People find this review helpful!

jason830jason830

Rated 5 / 5 stars August 26, 2010

awesome

omg wen he went outside and did all that crap i laughed so hard good job



Spazmonkey618Spazmonkey618

Rated 5 / 5 stars August 23, 2010

I was gonna give this a zero..

But your hair is too awesome.



coolabohtarcoolabohtar

Rated 5 / 5 stars August 4, 2010

beast

thath was amezing hahahaha