Be a Supporter!

Eulogy For 'deleteoc01'

This entry was blammed by our users.

Here is its eulogy, a collection of the kind words written about it while still among the living. They shall live on forever in its place.

08-15-07 – 04-27-11

Author Comments

i couldn't remove it because it was in a collection, so i did this.

Reviews


Master-Chef-5000Master-Chef-5000

Rated 0 / 5 stars

Amen!

Totaly


gummyboigummyboi

Rated 0 / 5 stars

lol...

dont worry ill vote 0 on it =)


Phishrcool42Phishrcool42

Rated 5 / 5 stars

OMG TAht wuz AWSUMZZ!!11!

SO keWL dood it roxxx!1111

(jk)


MarcyVFMarcyVF

Rated 5 / 5 stars

):D

It was poorish, but YAY CLOCKDAY SPAM!!!!!!11!1one!

.M.


jungleman10jungleman10

Rated 5 / 5 stars

OMFG

BEST FLASH IN DA WHORLD


ViceFullbusterViceFullbuster

Rated 2.5 / 5 stars

It proves a point.

Yeah the flash is bad and under achieves but it proved a good point about clock day especially with the message at the end.


RabjabRabjab

Rated 5 / 5 stars

lol!

hahahahahaha that is so random and Its cleaver how you changed a mistake into a masterpeice.!!!

PS. I must have a screw loose...


skydullskydull

Rated 5 / 5 stars

yay

OMG its a clock!


JamesKnoxJamesKnox

Rated 0 / 5 stars

low quality

I don't see why 4 out of 5 review below this one give this submission a 10.
It was a the average poor quality clock day movie plus it had no sound.
I sensed next to no effort in this.
But I totally agree with the message at the end.
-Dr.Pain


ChazzieBoiChazzieBoi

Rated 0 / 5 stars

I hate those clocks.

BUT HOLY SHIT, A BOWL OF CEREAL CLOCK?!


mantecadeburromantecadeburro

Rated 5 / 5 stars

cucucucucu

cucucu natch naaatch


MagicMan1234519MagicMan1234519

Rated 2.5 / 5 stars

lol?

was funny but kinda....umm.......cereally clocky-ish.


ArawanachArawanach

Rated 0.5 / 5 stars

Hmm

I had to watch since you said ignore this. This is not any good at all. Your other movies are much better.

Credits

Stats, Info & More

Score
3.44 / 5.00