Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 18, 2007 | 11:19 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Chin and Cleft Season 3 episode 1, all work and no play makes Timmy a dull boy!

Reviews


ReaperssytheReaperssythe

Rated 5 / 5 stars September 6, 2007

hmmmmmmmmm

it did seem to be in the spirit of things but it just overall was too short. all it is is a loop that looks like a menu!



herbiethepimpherbiethepimp

Rated 5 / 5 stars June 19, 2007

lol

kk rules u guys r funny



bonk-yeknod1bonk-yeknod1

Rated 2 / 5 stars June 18, 2007

lawsuit

ok clip the black boxes when they talk was a bit strange.who you worried about suing...fairly odd parents or retarted animal babies(yes i know where its from!)



AAAAAAAAAAAA

Rated 3.5 / 5 stars June 18, 2007

Lol

That was funny, all that bad stuff people been saying about you is bullshit. If they hate your stuff, they don't need to watch it.



Vincent-x-ValentineVincent-x-Valentine

Rated 3 / 5 stars June 18, 2007

er

you got that from the retarded animal babies episode with the tv. whatever, still funny tho. lol "you know, down...there" "oooh... oh oh oh, oh god, no!" lmao, id feel like shit if i were her XD