Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 30, 2006 | 9:27 AM EDT
  • Daily 2nd Place May 31, 2006
  • Weekly 3rd Place May 31, 2006

If you liked this, check these out!


Author Comments

Fascinating Logical Flash game by Alexei Matveev from Minsk. Try it to test your IQ level!
To learn more detailed rules use 'Help', to play the game click 'Start'.

Reviews


xoXbig-jXoxxoXbig-jXox

Rated 5 / 5 stars

damn

dude i got to lvl 19 how the hell do i pass it??

and im only 15 years old lol

p.s this game is easy untill around lvl 16 then its hard as hell.....



flashnoobyflashnooby

Rated 5 / 5 stars

wow, awesome its like the rubiks cube on steroids

dangit stuck on lvl 23 but i dont wanna spoil it

::::SPOILER ALERT:::::
go to google and search images for "3d logic level __ "(put the level number there) and it will show a picture of how to complete it


People find this review helpful!

dsmkingdsmking

Rated 5 / 5 stars

Wow that was hard

But i beat it. I think they got a bit easier after level 17 or maybe i just noticed how to beat the game a little better. I dunno but still hard.



rarmeo98rarmeo98

Rated 5 / 5 stars

hey

i like this game coz its really fun

i should try number 2



randomblackguy34randomblackguy34

Rated 5 / 5 stars

Masterpiece....

Excellence, my friend. I put 10 for violence because I kicked my chair 10 times during this game, and 10 fo rhumor cuz I lol'd when I got to level 16 (SO MANY SQUARES!!)