Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 16, 2006 | 3:29 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Video Game Parodies
    Video Game Parodies Parodies of all your favorite video games, whether 8-bit, 16-bit or a bazillion bits!

Author Comments

This isn't a movie, sorry. It's just a repetitive animation. And yes, I do laugh everytime someone finds it annoying and hates me for it. Haha. HA.

This is like the ugliest Katamari ever, and the ugliest music to go with it. Based on 'Katamari Damacy' on PS2

Really, there's nothing else. It just ROLLS.
If yer wondering what the hideous pink thing is, it's name is HAPPY DOOM HEAD JOY...
http://www.jonnycomics.c
om/hdhj_face.htm
http://www.jonnycomics.c
om/click_my_box.htm

OMG this made front page? You guys suck XD tHis doesn't deserve it, I didn't make it for NG anyway.

Reviews


agoodlookingkidagoodlookingkid

Rated 5 / 5 stars June 14, 2007

omg

that made me laugh soo hard!!!!



Teh-FrogTeh-Frog

Rated 4.5 / 5 stars April 8, 2007

omg lol!

this made me lol so hard!!omg u r the best every! hahahah! cuz i have this game and this is nuttin like it so its funneh



SweetHakuSweetHaku

Rated 5 / 5 stars April 4, 2007

Hehehe...

OMG, I love you >_<
That really made my day XD



Wolf-chanWolf-chan

Rated 4.5 / 5 stars February 4, 2007

Lol

So funny.



TRIGGERHPYTRIGGERHPY

Rated 5 / 5 stars January 21, 2007

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO L

HAAAAAAAA. Great and funny. good job with MR. T in there. hahaHA