Be a Supporter!

Master Fighter v1.1

Score:
rated 3.32 / 5 stars
Views:
11,424 Views
Share Links:
Genre:
More Games
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Dec 12, 2005 | 8:23 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is the pretty much the complete final version. I think it turned out pretty good. If you notice any problems let me know.

controls are wasd for movement, k l for attacks. thats for player one, you can set it to whatever you want.

Reviews


Agent-SatireAgent-Satire

Rated 4 / 5 stars

Too Damn Hard!

A.)How was I supposed to attack?
B.)Why was the ninja guy I was using move slower then an arithitic hippopataumus?
C.)Too Damn Hard! Make the game easier!

Follow my advice for an overall decent game.


200pingtofreedom responds:

a. read the control instructions, you can set your own controls
b. because his attacks do alot of damage.
c. i cant imagine it being much easier than this.


VladSkullVladSkull

Rated 1 / 5 stars

WTF!

What a crap the cntrols suck the animation look made by a Flash noob and DAMNIT THERE IS NO "A" AND "B" CONTROL IN THIS GAME!


200pingtofreedom responds:

A button is the first attack button, B button is the second attack button. It's not rocket science.


rebazrebaz

Rated 5 / 5 stars

nice!

WHAT A STUPID GAMEXD although,..i like fighting..nahh. it was kinda crappy...but this is hard to make VERY hard..i think..nice job man 5 for youXD



snapper0505snapper0505

Rated 5 / 5 stars

great

fucking A man, I especially like the logo!



joker-mauslandjoker-mausland

Rated 5 / 5 stars

very nice

Awesome game brings back good memories.