Be a Supporter!

On Tha Warpath ~187~

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Jul 1, 2006 | 9:01 AM EDT
File Info
Song
2.8 MB
3 min 2 sec
Score
2.35 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 2.35 / 5 stars
Plays & Downloads:
804 Plays | 257 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

crazy shit fo real, gimme sum feedback, octaine and j love this lol~holla~

Reviews


chucktownbluvchucktownbluv

Rated 3 / 5 stars

well..

The drums are hot. I'm not feeling the melody at all, though.



just-chilinjust-chilin

Rated 5 / 5 stars

ROBOTS!!!

for some reson this remidsme of robots killing nonstop just tering apart humans and freazing ther branes so thay can smash them in to little peasis and bern them after words just cuz its fun!

but uther thatn that this song is pridy bad ass



DJ-OCKTANEDJ-OCKTANE

Rated 5 / 5 stars

OMG!!!

You damn right i love this shit right here.Omg everything u put into this song is jus right .Man u wasnt playin around when u made this. G ZUS. keep doin wat ya do mayn


BeAtBrEaKeR187 responds:

fo life my man

~holla~