Be a Supporter!

PaNdOrA-Fear Factory (alpha)

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
May 31, 2005 | 5:21 PM EDT
File Info
Song
1.3 MB
1 min 25 sec
Score
3.37 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.37 / 5 stars
Plays & Downloads:
607 Plays | 236 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Techno
Tags:
None

Author Comments

download it to hear it right. Its SERIOUS alpha, ill prolly change synths. review for more

Reviews


Overlord-PicturesOverlord-Pictures

Rated 5 / 5 stars

NICE!!!

New Breed (Spoetnik Mix) is one of my favorite Fear Factory songs! Great job at re-imagining it.



Dj-ZabarDj-Zabar

Rated 4 / 5 stars

We are the new breed, we are the future

Damn, those 3 remix fear factory tracks with that kick in it are my favorite tracks by them. You did a great job recreating one of them. I would like to know where did you get the kick sound from? I wanna remix one too. Nice work.


Pandora-Tranquil responds:

I actually have a bass synthesizer called Aftershock, and i re-created that kick with it. I could send it to you if you like, just email me or aim me (sisimen313 for aim and demonslayer326@hotmail.com for email)


PERVOKPERVOK

Rated 5 / 5 stars

lol man

yer remaking the fear factory song? o dude u so gotta doit...FINISH! NOW! o i mean...

plz finfish it my good friend i would like to see how close u get to the original song with different synths. thank you my good sir.

(o and its just a tad bit faster than this one)


Pandora-Tranquil responds:

sorry bro, im not finishing it. but i WILL do a techno from scratch soon, and prolly use ideas like this one.


MechZeroMechZero

Rated 4 / 5 stars

Neat.

Cool and neat sounding I suppose. It got better when that saw kicked in and the drum lines fulled in. The ending was a little sudden though. Coincidence that I released a beta song while you released an alpha in almost the same time frame I guess. Good work though, and good luck in making a full version.


Pandora-Tranquil responds:

thanks for the review, idk if ill finish this, i might tho.
it feels so bland cuz there are supposed to be vocals at the beginning, which have no substitute.