00:00
00:00

Reviews for "Virtual Bong"

nice

nice dude, love it, its pretty sweet game, made me wanna go buy a dub, lol, keep it up

4

4

Actually ok

Since Im a nice stoner, im just going to say this was pretty good. I also like the pretty pictures.

this s.u.c.k.s

ya know what i mean??
dam this could have been a real good movie the idea was ok but you just had to make some crappy stuf out it huh? o well...

good

This shit should be called virtual pipe cuz thats no fuckin bong you may know the shape of a bong but thats not how u hit it. good game yo