00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme
Upgrade Your Account!

Newgrounds made a lot of infrastructure upgrades this week and needs your help!

Become a Supporter for just $3 a month or $25 for the year.

Shout out to @travsaus for megaphone tankman!

Reviews for "Larry The Looter"

Yeah, it was pretty easy to tell this was based on "The Simpsons". They yellow color really stands out. In fact, that's actually why they're yellow, look it up! I admit the graphics were really bad. This was probably intentionally like that.

I managed to at least get some medals. They were pretty easy. I think there's a point that I cant advance, though. I guess it's unique. Fans of cheesy stuff will love this.

Aprime responds:

Yup, try to get all the medals too.

It was okay, but if you have the GameMakerStudio from Steam you can get an actual recreation of this game and it's a lot better. This is just for achievement whores so I don't really like games like that.

You probably made it help out your animation and game making skills but I hope you're making better games now....an achievement for changing the quality is pretty useless....

Aprime responds:

meh

Why do i always get stuck when i kill the first shopkeeper?

Aprime responds:

Lol

i looted the Electronics store and killed the guy with the shot gun but i cant progress. when i try to go further it just wont let me. its like an invisble wall.

Aprime responds:

Yep

Way too short. Game stops after not even one minute of gameplay.

Aprime responds:

What are you ta...
Thanks for pla...