00:00
00:00

Reviews for "Larry The Looter"

nice the classic simpson

Aprime responds:

Yay :D

Hmm i remember this was the arcade game in $wag, a flashgame of my childhood. Anyway, entertaining game, fun premise. 5 stars my friend.

Aprime responds:

Waaheey, thanks!

Is this referenced in the Simpsons outside of hit and run?

Aprime responds:

Yup, that's it!

soo... is once i kill the clerk or he kill me, is that all to the game? i seen some of yall say its bout a minute of game play but im seein only seconds do to i cant get nowhere after the two facts. i just wanna know if thats it or just for now?

Aprime responds:

If you get all the medals in one go, you'll get a cool screen pop up :)

5/5 For a great reference and the nostalgia of being mad as a child that I could never beat this game within a game! I'm impressed you remember this from an episode and surprised it was in Simpsons Hit & Run according to other reviewers. I must be super weird or really lucky...

I remember this game from The Simpsons: Virtual Springfield.

Aprime responds:

Yeah, after I remade Hockey Dad, I had lots of people requesting different Simpson games. This was one of them, so that kinda jogged my memory :D
As soon as I heard it though, definitely an episode popped in my head ;)