00:00
00:00

Reviews for "VG Exiles - Episode 3"

Though admittedly self-serving--

--THIS "ten" is meant to be a THANK YOU for all the support from you fans. --"Y'all sum badass muthas!"

And to SLAYHAY and GHOSTBLADE-->

Just remember, fellas. This is VIDEO GAME EXILES.

Multiverse is FULL of VIDEO GAME CHARACTERS. We have a LOOOONG way to go before this tale is done and we pretty much have decided who's gonna be in it.

Soooooooooo......who's to say you WON'T see them?? Who's to say you WILL?? Who's to say they'll be in a sprite fight or just be used for background filler??

*---written whilst curling my mustache like a classic Disney villain--ha-HAH!

I agree

This is sweet but I agree with the comment below mines, it would be great to see some SNK characters in this, but keep up the good work, when can we be exspecting the next episode?

oh wow

holllly shit is what i have to say man you guys need to keep this up but one question? is there any chance of getting some snk characters into this series i would love to see some of them square of with others over all man like i said earlier keep this shit up

OMG TIMES 10

HOLYYYYYYYYYY SHIIIITTTTTTTT!!!!

ABSOULTLY EPIC!!!!

One of the best series ive ever seen!!! No joke.