00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Our goal is for Newgrounds to be ad free for everyone! Become a Supporter today and help make this dream a reality!

Reviews for "He stole my Lollipop!"

what the hell

hahaha thast fun and the voice are good
and funger for 10$

Excellent humour :)

The voice acting was just brilliant!

o.o kinda nasty

this is like happy tree friends humor but i really dont do that kind of thing ._. it was a couple minutes of a dude breaking this guys fingers and then leaving. Not really seeing much humor in the matter

I think I am gonna use a HAMMER! :D

Damn, I think what really made me love this movie was the voice-acting of Evil-Iron!

Evil-Iron = Awsum Voice Actor.

NO DONT USE THE HAMMER!!!

"omg your goddamn fumb" wtf man you got to get a bionic one or amputate that thar hand for an unbreakable one