00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Our goal is for Newgrounds to be ad free for everyone! Become a Supporter today and help make this dream a reality!

Reviews for "Renegade Loop"

is that IRON MAIDEN?

is this music iron maiden i kinda sound like it is

Chrizzly responds:

Nope, not Maiden...but it IS a cover of a HammerFall song! and well yeah Hammerfall and Iron maiden are pretty close in music genre....thanx for your review, mate!

Good Job

Sounded pretty good to me, wanker! 5

Chrizzly responds:

Yea, yea!Thx!My new alias Chrizzly Da Wank!

Perfect!

I gotta say, this is one of my favorite metal loops yet. I am glad I got to use it in my flash, and hopefully we can collab in the future :). You really pulled the game together with this one, fantastic man!

-jmtb02

Chrizzly responds:

Man, that was almost touching...
Well don't forget it's a cover of HammerFall...but still yeah would love collab!...i think the game ownz big time and im actually playing it evry day...reason1) It's addictive and fun like hell 2) I've got one of my songs there ;)...P.S Congratulations to your awards too, you're well worth em!

I love it!

This is great!

Chrizzly responds:

Thanks! Great that you like it!

Nice

Hammerfall kickass so you've got some good taste. Cool loop man sounded great.

Chrizzly responds:

Thanx, yeah indeed HammerFall kick ass...