00:00
00:00

Reviews for "Camp Madness"

LMAO!!!!!!!!!!

MY EYES really ARE BURNING!!! Or maybe that's the chlorine from the pool.I can only see black and white now D: BUT THIS WAS FUNNY AS HELL!!! ROFL!!! This animator went through alot of effort to Google image search this picture and put it in the animation,then draw the BG,then the gay character AND DO THE VOICE!!! Give this brave dude a grand hand of applause!10/10 XD

buwhahahahahaha

IT BURNS MY NON EXSITENT EYES!!!!!! LOL (srry for any spelling errors)

Nice

Sweet flash. I'm still a bit confused though.

hmm... yay?

great animation, great violence, damn just great man....

lolololol

IT BURNS MY NON-EXISTANT EYES!!