00:00
00:00

Reviews for "Cell V.S Brolly"

It was good

it was good the fighting was okay it could have been better. Brolly beats everyone.

S-E5000 responds:

Any idea how it could of been better?

nice

great movie you should make a series of this...i mean you because of course everyone knows there is one already..

S-E5000 responds:

What exactly do you mean? A series of Cell Vs Broly or characters fighting Broly lol?

this is AWESOME!!

I really like it i loved the fight its so amazing!
but...
y didn't u make Broly cut his arms or legs! and he can regenerate
This will make the fight more cooler!!

S-E5000 responds:

Good idea. Didnt really think of it tbh. But ya'know.....slicing off a sprites arm or leg doesn't look as good as drawn.

I AGREE

BROLLY KICKED THE ASS THAT KICKED CELLS ASS!!!!!!! SO OBVIOUSLY BROLLY WILL KICK CELLS ASS!!!!! Oh and btw did u see when he used a super saiyan as a trampoline?!?!?!?!

S-E5000 responds:

Yeah I've seen pretty much everything to do with DBZ lol. But Cell fans may disagree with what your saying. Im a Broly fan but I think Cell would of won perhaps.

uh.its an easy fight

broly's power grows endesly,cell has a limit,and have you seen broly's omega blaster?

S-E5000 responds:

Hmmmm is that the final attack he uses against Adult Gohan?